بهره‌برداری از تمام چاه‌های فازهای 20 و 21 پارس جنوبی در خرداد ماه سال آینده‌

بهره‌برداری از تمام چاه‌های فازهای 20 و 21 پارس جنوبی در خرداد ماه سال آینده‌
سرپرست فازهای 20 و 21 پارس جنوبی از بهره‌برداری از تمام چاه‌های فازهای 20 و 21 پارس جنوبی در خرداد ماه سال آینده خبر داد.

علیرضا عبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: فازهای 20 و 21 در منطقه مشترک پارس جنوبی از فازهای بزرگ و مهم به شمار می‌رود که راه‌اندازی این فازها در موعد مقرر مورد توجه مدیران ارشد صنعت نفت قرار دارد.

وی افزود: امسال با تلاش‌های وزارت نفت، هم در بخش خشکی و هم در بخش دریایی شاهد پیشرفت‌های ارزشمند و قابل توجهی در فازهای 20 و 21 پارس جنوبی بوده‌ایم و امیدوار هستیم با تلاش مضاعف شاهد راه‌اندازی این دو فاز در کمترین فاصله زمانی باشیم.

سرپرست فازهای 20 و 21 پارس جنوبی خاطر‌نشان کرد: امسال در بخش حفاری فازهای 20 و 21 نیز اقدامات موثری انجام داده‌ایم و بر اساس برآوردهای دقیق صورت گرفته در بخش حفاری به پیشرفت حدود 85 درصدی رسیده‌ایم.

عبادی تصریح کرد: هم‌اکنون در مجموع 11 حلقه چاه در این 2 فاز شامل 5 حلقه از چاه فاز 20 و 6 حلقه چاه از فاز 21 تکمیل شده و در مدار قرار گرفته‌اند.

وی یادآور شد: امسال بخشی از ردیف‌های شیرین‌سازی این فازها در آذرماه و دیماه به بهره‌برداری رسمی می‌رسند که گامی در راستای تکمیل نهایی فازها به شمار می‌روند.

سرپرست فازهای 20 و 21 پارس جنوبی از بهره‌برداری از تمام چاه‌های فازهای 20 و 21 پارس جنوبی در خردادماه سال آینده خبر داد و گفت: تمام چاه‌های فاز 21 در اردیبهشت ماه سال آینده و چاه‌های فاز 20 نیز در خردادماه سال آینده به طور کامل به بهره‌برداری می‌رسند که یک موفقیت بزرگ در تکمیل این فازهاست.

۲۴ آبان ۱۳۹۴ ۰۹:۵۱
تعداد بازدید : ۵۰۱