کاهش ٤٦ درصدی مصرف نفت کوره در استان زنجان

کاهش ٤٦ درصدی مصرف نفت کوره در استان زنجان
میانگین مصرف روزانه نفت کوره استان زنجان در هفت ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ٤٦ درصد کاهش داشته است.

مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان با بیان این که میانگین مصرف روزانه این فرآورده نفتی در ٢١٦ روز نخست پارسال ١٠٥ هزار لیتر بوده است، به خبرنگار شانا، گفت: این مقدار در هفت ماه امسال با ٤٦ درصد کاهش به ٥٦ هزار لیتر در  روز رسید.

علی اصغر عباسی گفت: گازرسانی و استفاده از گازطبیعی به جای سوخت مایع در بخشهای صنعتی، موجب این مقدار کاهش مصرف نفت کوره شده است.

وی درباره مصرف دیگر فرآورده های نفتی نیز گفت: نفت سفید و نفت گاز دیگر فرآورده های  نفتی هستند که مصارف آنها در هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال کاهشی بوده است.

عباسی کاهش میزان کاهش مصرف نفت سفید را ١٨ درصد و نفت گاز را نیز دو درصد اعلام کرد.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: میانگین مصرف روزانه نفت سفید استان زنجان در هفت ماهه نخست پارسال ١٧٧ هزار لیتر بود که امسال به ١٤٤ هزار لیتر کاهش یافت.

وی همچنین تصریح کرد: میانگین مصرف روزانه نفت گاز نیز از یک میلیون و ٦٧ هزار لیتر (در هفت ماهه نخست پارسال) با دو درصد کاهش به یک میلیون و ٤٥ هزار لیتر رسید.

عباسی تنها فرآورده افزایشی را در هفت ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال بنزین اعلام و اظهار کرد: میانگین مصرف روزانه این فرآورده نفتی از ٨٨٠ هزار لیتردر  ٢١٦ روز نخست پارسال به ٩٠٨ هزار لیتر رسیده است که از سه درصد رشد حکایت دارد.

۲۵ آبان ۱۳۹۴ ۱۰:۳۲
تعداد بازدید : ۵۲۰