هئیت ٤٠ نفره فرانسوی با اویک مذاکره کردند

هئیت ٤٠ نفره فرانسوی با اویک مذاکره کردند
هیئت ٤٠ نفره فرانسوی به سرپرستی مدیرعامل اسبق توتال در ایران برای حضور در صنعت نفت در پساتحریم با شرکت شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (اویک) مذاکره کردند.

به گزارش شانا، شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت روز گذشته (دوشنبه،٢٥ آبانماه) میزبان ٢٦ شرکت فعال فرانسوی در بخشهای مختلف نفت، گاز و پتروشیمی بود.

اعضای این هیئت که در بخشهای مختلف پیمانکاری، مهندسی و ساخت تجهیزات صنعت نفت فعال هستند، به سرپرستی آقای پییر‌ فابیانی (Pierre Fabiani) " مدیرعامل اسبق توتال در ایران " به منظور برقراری تعاملات آتی و حضور درصنعت نفت ایران در کشور حضور یافته‌اند.

بهزاد محمدی، مدیرعامل شرکت اویک در این برنامه ضمن خوشامدگویی به هیئت فرانسوی درباره حوادث تروریستی اخیر با آنها همدردی کرد و گفت: حضور شرکتهای فرانسوی در ایران فرصت مناسبی برای آغاز همکاری بین دو کشور است.

وی در این دیدار به معرفی کلی گروه مهندسی و ساختمان صنایع نفت، توانمندیهای این شرکت و پروژه های تکمیل شده و جاری آن پرداخت.

همچنین پییر فابیانی، سرپرست هیئت فرانسوی در این دیدار به سابقه حضور خود در ایران اشاره کرد و گفت: حضور دوباره در ایران و مشارکت با شرکتهای  صاحب  ایرانی نقطه عطفی در تعاملات آتی با شرکتهای فرانسوی در حوزه نفت و گاز خواهد بود.

در ادامه این نشست، نمایندگان هر یک از شرکتهای فرانسوی حاضر در جلسه نیز به بیان خلاصه‌ای از فعالیتهای خود پرداختند.

در پایان این نشست، اریک لامبرلی (Eric Lamboley) مدیر توسعه بازار شرکت "Technip france" در نشست دوجانبه ای با مدیرعامل اویک حضور یافت و در خصوص جزئیات بیشتر همکاریها به گفتگو پرداخت.

به گزارش شانا، در هیئت ٤٠ نفره فرانسوی که روز شنبه وارد تهران شدند، مدیران ارشدی از شرکتهای توانمند و معتبر نظیر" Technip، B.V، IFP، Doris، Air Liquid، Subsea٧ و CGG" حضور داشتند.

۲۶ آبان ۱۳۹۴ ۱۰:۰۷
تعداد بازدید : ۱,۰۲۰