شرایط برای جذب سرمایه‌های خارجی فراهم است/ شناسایی بازارهای هدف باید در اولویت قرار گیرد

شرایط برای جذب سرمایه‌های خارجی فراهم است/ شناسایی بازارهای هدف باید در اولویت قرار گیرد
کارشناس اقتصادی گفت: یکی از گام‌های مهم و استراتژیک کشور معرفی جاذبه‌های سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران است چرا که ایران در آستانه یک تحول اقتصادی قرار گرفته باید از این موقعیت استفاده کرد.
عطایی کارشناس اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: یکی از گام‌های مهم و استراتژیک کشور معرفی جاذبه‌های سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران است و ایران در آستانه یک تحول اقتصادی قرار گرفته و برای این منظور نیاز به انسان‌های توانا و قابل اعتماد از اقصی نقاط دنیا برای همکاری در عرصه سرمایه‌گذاری است.

وی تصریح کرد: باید ظرفیتهای داخلی را  به جهانیان معرفی کرد تا بستر برای جذب سرمایه‌های خارجی و داخلی فراهم شود.

عطایی ادامه داد: 53 هزار میلیارد تومان طرح کارشناسی مطالعه شده و در همایش فرصت‌های سرمایه‎‌گذاری برای سرمایه‌گذاری عرضه شد بنابراین برای بحث کارشناسی مخاطبان از کشورهای خارجی به ایران آمدند تا در بخش‌های مختلف اقتصادی ایران سرمایه‌گذاری کنند.

این کارشناس ادامه داد: حوزه‌های مختلف اقتصادی، صنعت و معدن، کشاورزی، نفت و گاز، گردشگری و خدمات همچنین حوزه آی تی و های تک از جمله پروژه‌هایی هستند که سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی علاقمند به سرمایه‌گذاری هستند.

عطایی خاطرنشان کرد: ما هم اکنون شرایط را برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی فراهم کردیم تا از فرصت‌های به وجود آمده بتوانند استفاده نمایند.
۳۰ آبان ۱۳۹۴ ۰۹:۱۰
تعداد بازدید : ۶۱۴