دیدار وزرای نفت ایران و ونزوئلا

دیدار وزرای نفت ایران و ونزوئلا
نشست دوجانبه وزیر نفت کشورمان با وزیر نفت و معادن ونزوئلا که برای حضور در اجلاس سران و نشست وزارتی مجمع کشورهای صادرکننده گاز به تهران آمده است، دقایقی پیش آغاز شده و دوطرف در حال گفتگو هستند.

به گزارش خبرنگار شانا، نشست دوجانبه بیژن زنگنه وزیر نفت کشورمان با اولوخیو آنتونیو دل پینو وزیر نفت و معادن ونزوئلا، صبح امروز (شنبه ٣٠ آبانماه) و از دقایقی پیش در هتل هما آغاز شده است و طی این دیدار، وزرای نفت دو کشور در حال گفتگو هستند.

وزیر نفت و معادن ونزوئلا برای حضور در سومین اجلاس سران و هفدهمین نشست وزارتی مجمع کشورهای صادرکننده گاز (جی یی سی اف) شامگاه ٢٩ آبانماه وارد تهران شد.

 

این درحالی است که وزیر نفت کشورمان عصر روز گذشته ( ٢٩ آبانماه) با حمد بن صالح الساده، وزیر صنعت و انرژی قطر، نیکول اولیویر، وزیر انرژی ترینیداد و توباگو و صالح الخبری، وزیر انرژی و معادن الجزایر نیز که برای حضور در هفدمین نشست وزارتی مجمع کشورهای صادرکننده گاز وارد تهران شدند، دیدار و گفتگو کرد.

هفدهمین نشست عادی وزارتی و نشست فوق العاده وزارتی امروز (شنبه، ٣٠ آبانماه) در هتل هما و سومین اجلاس سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز نیز قرار است دوم آذرماه در سالن اجلاس سران برگزار شود.

۳۰ آبان ۱۳۹۴ ۰۹:۳۶
تعداد بازدید : ۶۳۷