استیل تاتا در ابوظبی نمایندگی تاسیس می کند

استیل تاتا در ابوظبی نمایندگی تاسیس می کند
مدیران شرکت استیل تاتا برای تشخیص نیاز بازار ابوظبی، نمایندگی محلی خود را راه اندازی می کنند.

به گزارش نیپنا به نقل از اخبار خلیج فارس، دبی، شرکت استیل تاتا به منظور افزایش تمرکز بهره وری و کاهش هزینه کلی پروژه های مختلف خود اقدام به عقد قرارداد با یک شرکت پتروشیمی در امارات متحده عربی کرده است، این شرکت  افزون بر کاهش هزینه های جاری پروژه های خود می تواند از طریق این قرارداد جایگاه محصولات خود را در بازارهای هدف خاورمیانه نیز گسترش دهد.

برهمین اساس شرکت استیل تاتا با همکاری شرکت پتروشیمی توسعه بین المللی (IDC) از امارات متحده عربی یک نمایندگی مرتبط با صنعت پتروشیمی راه اندازی خواهند کرد تا از طریق این نمایندگی بتوانند نیاز بازار را پشتیبانی کنند. 

ریچارد بروتون مدیر بازرگانی، انرژی و قدرت استیل تاتا در مورد این قرارداد می گوید: نمایندگی مشترک شرکت استیل تاتا، همراه با پتروشیمی  IDC، می تواند یک فرصت منطقه ای برای تامین نیاز تولید کنندگان صنعت عمل کند و این شرکت با سابقه بسیار عالی خود در ارائه خدمات به پروژه های خط لوله دریایی و خشکی در سراسر جهان، می تواند در این بازار نیز تاثیر مثبت داشته باشد.

بروتون در ادامه خاطر نشان کرد که با وجود وضعیت حساس صنعت استیل در اروپا این شرکت توان این را دارد تا لوله های با کیفیتی برای تبادل محصولات مختلف پتروشیمی در اختیار شرکتها قرار دهد و با حضور در منطقه بسیاری از هزینه های جاری شرکت کمتر خواهد شد.

شرکت پتروشیمی اماراتی IDC نیز در سال 1978 در امارات متحده عربی برای تامین تجهیزات نفت، گاز، برق و صنایع پتروشیمی در پروژه های صنعتی خصوصی تاسیس شده است.

۲ آذر ۱۳۹۴ ۱۰:۰۴
تعداد بازدید : ۴۶۰