نرخ خوراک شناور شود

نرخ خوراک شناور شود
شریف موسوی مدیرعامل شرکت پتروشیمی مارون در نهمین اجلاس مدیران عامل منطقه ماهشهر گفت : موضوع مهمی که شرکتهای پتروشیمی در این اجلاس بر آن تأکید دارند حمایت دولت و وزارت نفت از صنعت پتروشیمی است زیرا صنعت پتروشیمی به دلیل پتانسیل های بالقوه و ارزش افزوده بسیار بالا از نظر کمی و کیفی در بازارهای جهانی خود را اثابت کرده اند.

به گزارش نیپنا، مهندس شریف موسوی مدیرعامل شرکت پتروشیمی مارون با اشاره به گسترش تسخیر بازارهای جهان توسط محصولات پتروشیمی ایران گفت : با توجه به افزایش میزان صادرات محصولات پتروشیمی ضروری است که قیمت خوراک واحدهای تولیدی این صنعت به صورت شناور تعیین گردد.

شریف موسوی با اشاره به اثرات نامطلوب ثابت بودن نرخ خوراک گفت: در حال حاضر به دلیل رقابت شرکتهای پتروشیمی در عرضه محصولات پتروشیمی با قیمت های متفاوت ما شاهد سقوط قیمت محصولات در بازارهای جهانی هستیم و این در شرایطی است که با افزایش قیمت یوتیلیتی ها و سرویس های جانبی بالانس (سود) شرکتها به شدت کاهش یافته است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی مارون در ادامه بر لزوم توسعه صنعت پتروشیمی در فاز 2 منطقه ماهشهر تأکید کرد و افزود : با توجه به پتانسیل های بالقوه و زیرساختهای موجود این نیاز توسط واحدهای پتروشیمی مستقر در منطقه احساس می شود تا فاز 2 طراحی و اجرا شود که این امر حمایت جدی دولت را می طلبد .

۴ آذر ۱۳۹۴ ۱۵:۳۰
تعداد بازدید : ۹۳۸