روزانه چهارمیلیون لیتر فرآورده های نفتی درقزوین توزیع می شود

مدیر منطقه ای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان قزوین گفت: روزانه چهار میلیون لیتر فرآورده های نفتی توسط مراکز عرضه سوخت در سطح استان توزیع می شود.

به گزارش ایرنا، مسعود شرفی روز یکشنبه درحاشیه برگزاری مانورآمادگی درشرایط اضطراری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به عرضه این میزان سوخت، حفظ آمادگی افراد و ایمنی در مراکز مختلف توزیع ازجمله شرکت منطقه ای در طول سال از مهمترین اولویت های این شرکت محسوب می شود.
وی با اشاره به وجود 130 تانکر حمل سوخت در ناوگان شرکت پخش فرآورده های نفتی استان، اظهارکرد: در حال حاضر روزانه دو میلیون لیتر بنزین در 80 جایگاه عرضه بنزین در استان توزیع می شود و این در حالی است که این شرکت برای مواقع اضطراری از جمله تامین سوخت زمستانی اقدام به ذخیره سازی 12 میلیون لیتر نفت سفید کرده است.
شرفی در ادامه با اشاره به برگزاری مانور آمادگی در شرایط اضطراری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان، یادآور شد: این دومین مانوری است که امسال به منظور حفظ ایمنی و آمادگی نفرات در این شرکت برگزار می گردد و تا پایان سال جاری نیز یک مانور دیگر در بهمن ماه به مورد اجرا گذاشته خواهد شد.
وی با تقدیر از نمایندگان دستگاه های ذیربط حاضر در این مانور، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای مهم برگزاری این مانور، آمادگی همکاران ما در حوزه های مختلف وقوع بحران از جمله مدیریت بحران، حوادث غیرمترقبه، برق، اورژانس و آتش نشانی است.
مدیر منطقه ای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان قزوین، گام نخست در رسیدن به استانداردهای لازم را حفظ ایمنی در شرایط حاد و بحرانی توصیف کرد و افزود: برای رسیدن به این منظور، کارکنان شرکت در بخش های مختلف همواره باید در آمادگی های لازم بسر ببرند که خوشبختانه این مهم در امر برگزاری های مانورهای آمادگی به وضوح مشاهده می گردد.
این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان قزوین در مسیر اتصال به خط لوله سراسری قرار دارد لذا مشکل خاصی در حوزه تامین فرآورده های سوختی نداریم و برای فصل های مختلف سال از جمله زمستان، تعطیلات نوروزی و تابستانی نیز از قبل برنامه ریزی های لازم به عمل می آید.
8054/ 6128/1352

۸ آذر ۱۳۹۴ ۱۴:۱۱
تعداد بازدید : ۴۸۳