ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی شرکت بروج دو برابر می شود

ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی شرکت بروج دو برابر می شود
بروج بزرگترین مجموعه یکپارچه تولید پلی الفین جهان را در اختیار دارد.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اماراتی د. نشنال، شرکت بروج امارات متحده عربی قصد دارد با وجود قیمت های پایین نفت خام و چشم انداز مبهم صنعت پتروشیمی، ظرفیت تولید خود را در سال آینده میلادی تا دو برابر افزایش دهد.

ویم رولز، رئیس شاخه بازاریابی شرکت بروج، در حاشیه مراسم افتتاح مرکز نوآوری ( innovation centre ) جدید این شرکت در ابوظبی گفت: ظرفیت تولید بروج در مقایسه با سال گذشته دوبرابر می شود.

وی افزود: نیاز داریم علاوه بر انحام سرمایه گذاری های جدید، هزینه های جاری را به دقت مدیریت کنیم.

رولز ادامه داد: ما شرکتی در حال رشد هستیم. از این رو نیاز به سرمایه گذاری های تازه داریم و نسبت به سال گذشته بیشتر هزینه خواهیم کرد. البته در حال حاضر نمی توان جزئیاتی منتشر کرد؛ چرا که انتظار می رود قیمت نفت در سطوح فعلی (حدود 50 دلار در هر بشکه) باقی بماند. از این رو نیاز داریم واقع گرا باشیم و تحولات بازار را به دقت دنبال کنیم.

ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی شرکت بروج، از رقم 2 میلیون تن در سال، به چهار میلیون و 500 هزار تن افزایش یافته است. بر اساس اعلام این شرکت، بروج بزرگترین مجموعه یکپارچه تولید پلی الفین جهان را در اختیار دارد. در ماه ژانویه امسال این شرکت اعلام کرد که طی چند فاز به بیشترین ظرفیت تولید خود در سال 2016 دست می یابد.

تاثیر کاهش قیمت جهانی نفت خام در صنعت پتروشیمی، امسال و زمانی که تولیدکنندگان بزرگ پتروشیمی منطقه نظیر سابک عربستان، از کاهش حاشیه سود خود خبر دادند؛ به خوبی احساس شد.

این موضوع سبب توجه بیشتر این شرکت ها به بحث مدیریت و کاهش هزینه ها شده است.

۱۰ آذر ۱۳۹۴ ۰۹:۴۱
تعداد بازدید : ۴۷۲