٣,٢ میلیارد لیتر فرآورده نفتی در منطقه اصفهان مصرف شد

٣,٢ میلیارد لیتر فرآورده نفتی در منطقه اصفهان مصرف شد
مصرف انواع فرآورده نفتی منطقه اصفهان در هشت ماهه نخست امسال به بیش از ٣,٢ میلیارد لیتر رسید.

سرپرست شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان به خبرنگار شانا، گفت: مصرف این فرآورده های نفتی که شامل بنزین، نفت گاز، نفت سفید و نفت کوره است، در بازه زمانی یاد شده به سه میلیارد و ٢٠٥ میلیون و ٥٣ هزار و ٢٠٦ لیتر رسیده است.

حسین صادقیان کاهش مصرف فرآورده های نفتی یادشده را نسبت به هشت ماهه نخست پارسال، ٣٧٨ میلیون و ٣٦٠ هزار و ٧٣٠ لیتر اعلام کرد.

وی درباره مصرف بنزین این بازه زمانی (٢٤٦ روز نخست امسال) گفت: در این مدت یک میلیارد و ٢٨٧ میلیون و ٤٣٢ هزار و ٥١٣ لیتر بنزین مصرف شد که از رشد سه درصدی آن نسبت به مدت مشابه پارسال حکایت دارد.

به گفته صادقیان، مصرف این فرآورده نفتی در هشت ماهه نخست پارسال، یک میلیارد و ٢٤٧ میلیون و ٩٢٩ هزار و ٩٤٨ لیتر بوده است.

سرپرست شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان درباره مصرف نفت گاز این منطقه در هشت ماهه نخست امسال نیز گفت: مصرف نفت گاز منطقه اصفهان در مدت زمان یادشده با ١٥ درصد رشد نسبت به مدت مشابه پارسال، به یک میلیارد و٨٣٥ میلیون و ٩٣٦ هزار و ٤٩٣ لیتر رسید.

وی گفت: در ٢٤٦ روز نخست پارسال، مصرف نفت گاز منطقه اصفهان، دو میلیارد و ١٧٠ میلیون و ٨٣ هزار و ٢٥٨ لیتر بوده است.

صادقیان مجموع مصارف نفت سفید و نفت کوره منطقه اصفهان را در هشت ماه نخست امسال نیز ٨١ میلیون و ٦٥٧ هزار و ٢٠٠ لیتر اعلام و اظهار کرد: سهم نفت کوره مصرفی این بازه زمانی، ٥٦ میلیون و ٣٧١ هزار لیتر بوده است.

به گفته سرپرست شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان، مصرف این دو فرآورده نفتی (نفت کوره و نفت سفید) در ٢٤٦ روز نخست پارسال، ٢٦٥ میلیون و ٤٠٠ هزار و ٧٣٠ لیتر بوده است.

وی تصریح کرد: مصرف نفت کوره نسبت به هشت ماه نخست پارسال، بیش از ٥٨ درصد و مصرف نفت کوره نیز نزدیک به ١٧ درصد کاهش داشته است.

۱۰ آذر ۱۳۹۴ ۱۰:۵۲
تعداد بازدید : ۴۸۹