قانون بودجه سال ٩٤ کشور جهت اختصاص قیر رایگان اصلاح شد

قانون بودجه سال ٩٤ کشور جهت اختصاص قیر رایگان اصلاح شد
وزارت نفت با اصلاحیه امروز مجلس در قانون بودجه ٩٤، موظف شد تا سقف ٢٤ هزار میلیارد ریال قیر رایگان تحویل دستگاههای مشخص در قانون دهد.

به گزارش خبرنگار شانا، نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه ١٥ آذرماه) مجلس شورای اسلامی با طرح اصلاح بند (ی) تبصره ٢ قانون بودجه سال ٩٤ کل کشور موافقت کردند.

بر اساس این اصلاح در بند (ی) - وزارت نفت موظف است از طریق شرکتهای دولتی تابعه ذی‌ربط معادل ارزش ریالی دو میلیون تن قیر رایگان را تا سقف ٢٤ هزار میلیارد ریال به نسبت ٦٢ درصد در اختیار وزارت راه و شهرسازی جهت روکش آسفالت، آسفالت راههای روستایی و ٢٠ درصد در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت  آسفالت معابر و بهسازی روستاها و انجام پروژه‌های مشارکتی با بهیاریها و ١٥ درصد در اختیار وزارت کشور (سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور) جهت آسفالت معابر شهرهای با جمعیت زیر ٥٠ هزار نفر، ٣ درصد نیز در اختیار وزارت آموزش‌وپرورش و سازمان تجهیز و نوسازی مدارس قرار دهد و در حسابهای فی‌مابین خود و خزانه‌داری کل کشور اعمال و با آن تصفیه کند.

اعتبار مذکور صد درصد تخصیص‌یافته تلقی شده و وزارت نفت تا پایان سال مالی ١٣٩٤ نسبت به تخصیص و تحویل کامل قیر اقدام می‌کند.

۱۵ آذر ۱۳۹۴ ۱۱:۲۸
تعداد بازدید : ۴۳۱