گزارش تصویری حضور مسئولان شرکت ریچ لو در اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفتی

گزارش تصویری حضور مسئولان شرکت ریچ لو در اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفتی
روز گذشته جلسه ای بین مسئولان ارشد شرکت ریچ لو و هیئت مدیره و مدیران ارشد اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت ،گاز و پتروشیمی ایران در محل اتحادیه برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس،روز گذشته جلسه ای بین مسئولان ارشد شرکت فنلاندی ریچ لو و هیئت مدیره و مدیران ارشد اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت ،گاز و پتروشیمی ایران ، در خصوص ارائه راه حلهای تخصصی و مناسب برای صادرات در مسیر حل مشکالت احتمالی با استانداردها و قوانین نظارتی اتحادیه اروپا ،در محل اتحادیه برگزار گردید.

 

لغو تحریمها باعث رفع یک مانع بزرگ از سر راه صادر کنندکان ایرانی نفت، محصوالت پتروشیمی، فلزی، معدنی و مواد شیمیایی صنعتی می شود. به منظور عملی شدن این فرآیند، صادر کنندگان نفت و محصوالت پتروشیمی باید استانداردهای مورد نظر اتحادیه اروپا را اخذ نمایند. قانون اصلی اتحادیه اروپا در مورد محصوالت نفتی، فلزی، معدنی و سایر مواد شیمیایی صنعتی استاندارد (EC) شماره 1907/2006 می باشد. این قانون مراحل مختلف ثبت، ارزشیابی، اخذ مجوزهای الزم، تعیین میزان مجاز مواد شیمیایی (REACH) و تاسیس آژانس مواد شیمیایی اروپا (ECHA) را دربرمی گیرد.

 

به موجب این قانون برای تبادل و تجارت با اتحادیه اروپا، صادر کنندگان مواد شیمیایی که خارج از اتحادیه اروپا قرار دارند باید اقدامات ذیل را انجام دهند:  برقراری ارتباط و انجام مذاکرات الزم با یک شرکت معتبر در اتحادیه اروپا و انتخاب شرکت مذبور به عنوان نماینده انحصاری خود در آن محدوده  ثبت مواد شیمیایی تولیدی خود در آژانس مواد شیمیایی اروپا (ECHA) از طریق نماینده انحصاری  آماده سازی اسناد و اطالعات مربوط به ایمنی محصوالت برای مشتریان اروپایی  صادر کنندگان همچنین باید سایر مفاد الزم و اجباری در چهارچوب REACH را رعایت کنند. از جمله این موارد می توان به نگهداری داده ها و اطالعات و اخذ مجوزهای الزم اشاره کرد. 

 

 

 

 


REACHLaw یک شرکت پیشتازودارای صالحیت برای فعالیت به عنوان نماینده انحصاری است. این شرکت آمادگی خود را برای ارائه راهکارهای تخصصی به صادر کنندگان عمده نفت و صنایع شیمیایی اعالم می دارد. این شرکت افتخار دارد سرویسهای مربوط به REACH )ثبت، ارزشیابی، اخذ مجوزهای الزم، تعیین میزان مجاز مواد شیمیایی( در اتحادیه اروپا و همچنین سایر خدمات مرتبط در سراسر دنیا را به مشتریان خود ارائه کند.

 



۱۸ آذر ۱۳۹۴ ۱۲:۳۶
تعداد بازدید : ۷۶۷