صادرات محصولات پتروشیمی ایران را افزایش می دهیم

صادرات محصولات پتروشیمی ایران را افزایش می دهیم
مدیر توسعه تجارت در شرکت بلژیکی گروپ کیس (Group Cheys) با بیان اینکه محصولات پتروشیمی ایران برای بسیاری از شرکت های اروپایی جذاب است، گفت: پس از لغو تحریم ها برای عرضه بیشتر این محصولات در بازارهای خارجی با ایران همکاری خواهیم کرد.
به گزارش گروه تلکس شانا به نقل از ایرنا، «گری ریندرز» در گفتگو با ایرنا، افزود: با توجه به تجربه شرکت گروپ کیس که در زمینه صادرات و بسته بندی محصولات و مواد مورد نیاز ساخت پلاستیک مانند «پرواتیلن» و «پلی پروپیلن» فعالیت دارد، برآورد می کنیم در سال های آتی، ایران محصولات بیشتری تولید کرده و بازار خوبی در انتظار این کشور باشد.
وی اضافه کرد: نخستین بار برای شرکت در همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران وارد مذاکره با شرکت های ایرانی شده و قصد داریم تجارت خود را توسعه دهیم.
وی همچنین به جذابیت های صنعت پتروشیمی ایران برای شرکت های اروپایی اشاره کرد و گفت: محصولات ایران برای بسیاری از کارخانه های تولیدکننده پلاستیک در اروپا جذابیت دارد، زیرا قیمت ها بسیار رقابتی است.
مدیر این شرکت بلژیکی که در زمینه حمل و نقل و انبارداری مواد مورد نیاز ساخت پلاستیک فعالیت می کند، درباره همکاری با شرکت های ایرانی، گفت: در حال مذاکره با بسیاری از مقام های دولتی و شرکت های خصوصی ایران هستیم و قصد داریم تا در ماه آوریل (اواخر فروردین ماه) برای شرکت در همایش ایران پلاست دوباره به ایران برگردیم.
ریندرز خاطرنشان کرد: در سفر آینده خود، مذاکرات نهایی را برای دادوستد با ایران انجام خواهیم داد.
دوازدهمین همایش بین المللی پتروشیمی ایران با حضور نمایندگان ٢٥ کشور و با هدف معرفی ظرفیت ها و فرصت های صنعت پتروشیمی ایران بیست و دوم و بیست و سوم آذرماه در تهران برگزار شد.
هفتم و هشتم آذرماه نیز همایش بین المللی رونمایی از مدل نوین قراردادهای نفتی ایران با حضور نمایندگان ١٣٧ شرکت بین المللی از کشورهای مختلف در سالن اجلاس سران برگزار شد.
۲۵ آذر ۱۳۹۴ ۱۱:۵۸
تعداد بازدید : ۴۸۶