مذاکرات صنایع سنگین ساچه ایتالیا برای حضور دوباره در ایران

مذاکرات صنایع سنگین ساچه ایتالیا برای حضور دوباره در ایران
رئیس بخش صنایع سنگین شرکت ساچه ایتالیا گفت: این شرکت مذاکرات اولیه با مقام های ایرانی برای حضور دوباره در ایران را آغاز کرده است، اما مذاکرات نهایی برای رسیدن به نتیجه را پس از لغو تحریم ها در ماه های آتی انجام می دهد.
«جولیو دل مارگو» در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، افزود: شرکت ساچه پس از رفع تحریم و دریافت مجوز، به سرعت وارد بازار ایران می شود.
وی به بررسی وضعیت بازار و نیازمندی های صنعت پتروشیمی ایران اشاره کرد و افزود: در گذشته شرکت های ایتالیایی زیادی با رضایت در ایران کار می کردند.
دل مارگو با بیان اینکه فرصت های بسیار جذابی برای دادوستد با بخش راهبردی پتروشیمی ایران وجود دارد، اضافه کرد: ساچه به طور مستقیم سرمایه گذاری نمی کند، بلکه برای پروژه ها ضمانت صادر کرده و شرکت ها و طرح ها را بیمه می کند.
وی با یادآوری سابقه همکاری ساچه با ایران، گفت: در سال 2004 که وارد ساچه شدم، ایران مهمترین کشور برای ساچه در زمینه صادرات به شمار می رفت اما متاسفانه حجم مبادلات به شدت کاهش یافته است. 
رئیس بخش صنایع سنگین شرکت ساچه ایتالیا با تاکید بر اینکه همکاری با ایران برای ساچه بسیار اهمیت دارد، افزود: بتازگی مذاکراتی را با شرکت های ایرانی انجام داده است.
دوازدهمین همایش بین المللی پتروشیمی ایران با حضور نمایندگان 25 کشور و با هدف معرفی ظرفیت ها و فرصت های صنعت پتروشیمی ایران بیست و دوم و بیست و سوم آذرماه در تهران برگزار شد.
هفتم و هشتم آذرماه نیز همایش بین المللی رونمایی از مدل نوین قراردادهای نفتی ایران با حضور نمایندگان 137 شرکت بین المللی از کشورهای مختلف در سالن اجلاس سران برگزار شد.
۲۸ آذر ۱۳۹۴ ۱۳:۲۴
تعداد بازدید : ۶۴۸