رگولاتوری نیازمند تصویب است

رگولاتوری نیازمند تصویب است
معاون شرکت ملی صنایع پتروشیمی با ابراز رضایت و خشنودی از توجه وزیر نفت به پر کردن خلاء رگولاتوری، گفت: با نظر وزیر نفت، نقش رگولاتوری NPC باید یا از سوی دولت یا از طرف مجلس مصوب شود و شان نزول قانونی داشته باشد.

محمدحسن پیوندی در گفتگو با خبرنگار نیپنا، با اشاره لزوم توجه ویژه به نقش رگولاتوری شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: اکنون وظیفه مدیریت برنامه ریزی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و معاونت برنامه ریزی وزارت نفت است که در اولین فرصت با توجه به صحبت های وزیر نفت در همایش IPF ، مساله رگولاتوری را با جدیت بررسی کنند.

وی با اشاره به این که در واقع رگولاتوری کمبود شرایط مدیریت پتروشیمی های کشور است، گفت: سازمانی باید موظف باشد و بتواند مشکلات را حل کند در حالی که این بخش هم اکنون تعریف شده نیست. برخی پتروشیمی ها با یکدیگر بر سر مسایلی چون خوراک و قیمت اختلاف دارند و گاهی لازم است یک نفر در مورد اولویت ها تصمیم گیری کند. 

به گزارش نیپنا، وزیر نفت هفته گذشته در همایش بین المللی صنعت پتروشیمی (IPF) با تاکید بر این که امروز شرکت ملی صنایع پتروشیمی باید در حوزه ایجاد زیربنا و هدایت سرمایه گذاران برای حضور در صنعت پتروشیمی فعالیت داشته باشد، گفت: مهمترین نقش شرکت ملی صنایع پتروشیمی رگولاتوری در این صنعت است و از سوی دیگر باید در حوزه زیرساختها به کمک و حمایت از سرمایه گذاران همسو با سیاستهای تببین شده در این زمینه اقدام کند.

۲۹ آذر ۱۳۹۴ ۱۰:۰۲
تعداد بازدید : ۶۶۱