حضور هلدینگ خلیج فارس در توسعه صنعت پتروشیمی با 15 میلیارد یورو سرمایه گذاری

حضور هلدینگ خلیج فارس در توسعه صنعت پتروشیمی با 15 میلیارد یورو سرمایه گذاری
شرکت هلدینگ خلیج فارس به عنوان محور توسعه صنعت پتروشیمی ایران با بیش از 15 میلیارد یورو سرمایه گذاری بیشترین سهم را در طرح های توسعه ای این صنعت دارا است.

مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت هلدینگ خلیج فارس در گفتگو با خبرنگار نیپنا اظهار کرد: این شرکت با هدف توسعه ظرفیت تولید در صنعت پتروشیمی با تمام توان در حال سرمایه گذاری  و نیز اجرای طرح های توسعه ای متنوعی است.

رسول اشرف زاده افزود: 6.2 میلیارد یورو طرح در حال اجرا است و 5 میلیارد دلار طرح نیز در مرحله مطالعه نهایی قرار دارد و سر انجام 4 میلیارد یورو نیز از سوی هلدینگ خلیج فارس برای فعالیت های مهندسی اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: یکی از هدف های هلدینگ خلیج فارس توسعه شرکت هایی است که قابلیت توسعه دارند و در بخش های بالادستی و پائین دستی برای توسعه برنامه ریزی های بسیار خوبی انجام شده است و می خواهیم در تکمیل زنجیره ارزش بیش از گذشته نقش آفرین باشیم.

مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت هلدینگ خلیج فارس با بیان این که جذب سرمایه گذاری های جدید، مشارکت و توسعه متوازن راهبردی مهم در مسیر فعالیت های هلدینگ خلیج فارس است گفت: حفظ اصول و مبانی اصلی استراتژی شرکت با تکیه بر اصول اقتصاد مقاومتی استوار است و در آینده نزدیک سهم صنعت پتروشیمی در توسعه اقتصادی کشور افزایش قابل توجهی خواهد یافت.

۲ دی ۱۳۹۴ ۱۴:۳۳
تعداد بازدید : ۵۰۸