لزوم ارتقای جایگاه آتش نشانان صنعت نفت

لزوم ارتقای جایگاه آتش نشانان صنعت نفت
مدیرکل HSE و پدافند غیرعامل وزارت نفت با اشاره به جایگاه ارزشمند آتش نشانان گفت: آتش نشانان در خط مقدم HSE قرار دارند.

به گزارش خبرنگار نیپنا، سیدباقر مرتضوی امروز (شنبه پنجم دی ماه) در آیین پایانی دومین المپیاد آتش نشانان وزارت نفت با تاکید بر این که رتبه آتش نشانان صنعت نفت بزودی ارتقا می یابد، گفت: امیدوارم با این کار، آتش نشانان جایگاه ارزشمند واقعی خود را پیدا کنند.

مشاور وزیر نفت و مدیرکل HSE و پدافند غیرعامل وزارت نفت گفت: حفظ تأسیسات صنعت نفت از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان این که حفظ جان انسان ها جایگاه ویژه ای دارد، افزود: نگهداری و حفظ تأسیسات صنعت نفت نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و از امکانات کنونی باید نگهداری کرد.

مرتضوی با تأکید بر رعایت انضباط از سوی آتش نشانان تصریح کرد: آتش نشانان باید صلاحیت های حرفه ای خود را ارتقا دهند و به این منظور نیز اداره کل اچ اس یی وزارت نفت، برنامه های آموزشی تخصصی را در دستور کار دارد.

براساس این گزارش، در آیین پایانی دومین المپیاد تخصصی-عملیاتی آتش نشانان وزارت نفت، تیم شرکت پتروشیمی پردیس به عنوان قهرمان و تیم پخش الف نیز به عنوان تیم اخلاق انتخاب و از آنها قدردانی شد.

به گزارش نیپنا، دومین المپیاد تخصصی - عملیاتی آتش نشانان وزارت نفت که روز پنجشنبه (سوم دیماه) با حضور ١٣ تیم منتخب از شرکتهای زیرمجموعه صنعت نفت در منطقه ویژه اقتصادی پارس آغاز شده بود به منظور ایجاد انگیزه برای ارتقای توان جسمی، فنی و عملیاتی آتش نشانان، ایجاد هماهنگی و هم افزایی میان آتش نشانان، اشتراک گذاری دانش، تجربه و مهارت با دیگر آتش نشانان و همچنین ارتقای روحیه مودت و دوستی میان کارکنان آتش نشانی در سطح این وزارتخانه به هنگام وقوع حوادث احتمالی، براساس خرد جمعی و استانداردهای موجود برگزار شد.

۵ دی ۱۳۹۴ ۱۵:۳۸
تعداد بازدید : ۴۹۲