استراتژی شرکت ملی صنایع پتروشیمی بازنگری می شود

استراتژی شرکت ملی صنایع پتروشیمی بازنگری می شود
مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از بازنگری استراتژی صنعت پتروشیمی خبر داد و گفت: سازمانی که شرایط محیطی و کاری آن تغییر می کند باید استراتژی خود را نیز تغییر دهد.

به گزارش خبرنگار نیپنا، عباس شعری مقدم در مراسم بزرگداشت سالگرد 51 سالگی پتروشیمی، 51 سالگی این صنعت، هفته وحدت، میلاد رسول اکرم (ص)، میلاد امام صادق (ع)، میلاد حضرت عیسی (ع) و آغاز سال میلادی 2016 در روزهای آتی را تبریک گفت و اظهار کرد: صنعت پتروشیمی درحال حاضر با چالش هایی مواجه است که امیدواریم بتوان با کمک کارشناسان به آن ها پاسخ دهیم.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با اشاره به چالش های صنعت پتروشیمی تصریح کرد: چندین سوال مطرح است مبنی بر این که چگونه در چارچوب قوانین موجود به توسعه صنعت پتروشیمی کشور سرعت ببخشیم؟ چگونه زیرساخت فراهم کنیم؟ چگونه باید بخش خصوصی را تشویق و وادار به توسعه زیرساخت کنیم؟

وی با بیان این که اکنون شرکت ملی صنایع پتروشیمی ناظر و هدایتگر شرکتهای خصوصی است، گفت: استراتژی این شرکت در قالب نقشه راه بازنگری شده است.

شعری مقدم با اشاره به برگزاری موفق دوازدهمین همایش IPF گفت: در طول یکسال گذشته شرکت های داخلی و خارجی زیادی برای حضور در این همایش ترغیب و تشویق شده اند و ما شاهد حضور ده ها شرکت معتبر خارجی در این همایش بودیم.

۷ دی ۱۳۹۴ ۱۴:۰۲
تعداد بازدید : ۵۵۶