پایان کار هفتمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی استان بوشهر

پایان کار هفتمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی استان بوشهر
هفتمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی استان بوشهر دیروز ( سه شنبه، ١٥ دیماه) به کار خود پایان داد.

به گزارش شانا، مهدی یوسفی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در آیین پایانی هفتمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی استان بوشهر که دیروز ( سه شنبه، ١٥ دیماه) برگزار شد، اظهار کرد:  برگزاری این‌گونه نمایشگاهها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی ادامه داد: در برخی نمایشگاههای گذشته، ارتباط مناسب میان تولید‌کنندگان قطعات و تامین‌کنندگان خدمات با شرکتها، موسسات و کارفرمایان به خوبی برقرار نمی‌شد که برگزاری این نمایشگاه در منطقه پارس این ضعف را برطرف کرد.

یوسفی اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در پارس جنوبی زمینه را برای ایجاد ارتباط مناسب با مخاطبان فراهم کرده است تا مدیران صنایع مستقر در منطقه بتوانند با حضور بیشتر و بهتر در نمایشگاه، با شرکتهای ارائه‌کننده خدمات و تولیدکننده قطعات ارتباط بهتری برقرار کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به اهمیت برگزاری این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: چنین نمایشگاههایی باید در فصول مختلف سال برگزار شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، آیین پایانی هفتمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی استان بوشهر با حضور مدیرعامل منطقه ویژه پارس، فرماندار عسلویه و مدیرعامل شرکت نمایشگاههای استان بوشهر در سالن اجتماعات منطقه ویژه پارس برگزار شد و در پایان از روابط عمومی‌ها و شرکتهای فعال در نمایشگاه با اهدای لوح و تندیس، تجلیل شد.

هفتمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی منطقه پارس با حضور نزدیک به ٦٠ شرکت فعال در صنایع بالادستی و پایین دستی نفت و گاز، قطعه سازان و تولیدکنندگان تجهیزات صنعتی از سوی شرکت نمایشگاههای بین‌المللی استان بوشهر در فضایی به مساحت چهار‌هزار متر مربع برگزار شد.

این نمایشگاه از  ١٢ دیماه به مدت ٤ روز در پایتخت انرژی کشور برگزار شده بود.

۱۶ دی ۱۳۹۴ ۱۰:۳۴
تعداد بازدید : ۵۵۵