مدیرعامل شرکت سنگاپوری: منتظر لغو تحریم های ایران برای حضور در صنعت پتروشیمی هستیم

مدیرعامل شرکت سنگاپوری: منتظر لغو تحریم های ایران برای حضور در صنعت پتروشیمی هستیم
مدیرعامل شرکت کویین کنون آسیا ( Quincannon Asia Pte Limited ) با بیان اینکه لغو تحریم ها به معنی فراهم شدن یک فرصت بی نظیر برای توسعه صنعت پتروشیمی در ایران است، گفت: برای حضور در این صنعت پر مزیت، منتظر لغو تحریم ها هستیم.
«مارک میروسویک سورگو» در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه ایران بزرگ ترین ذخایر گاز معمول جهان را در اختیار دارد که بیشتر آن غنی از اتان است، افزود: سایر کشورهای منطقه از مزیت های ایران در صنعت پتروشیمی برخوردار نیستند.
مدیرعامل شرکت کویین کنون آسیا گفت: علاوه بر شرکت های آسیایی که سابقه همکاری با ایران را دارند، استقبال شرکت های اروپایی که برای نخستین بار به بازار ایران فکر می کنند نیز قابل توجه است.
وی با بیان اینکه منتظر لغو تحریم ها هستیم، اضافه کرد: شرکت کویین کنون آسیا که به طور حرفه ای در زمینه حمل و نقل گاز و محصولات پتروشیمی فعالیت می کند نیز برای نخستین بار، فرصت های همکاری با ایران را بررسی می کند.
میروسویک ادامه داد: با توجه به پتانسیل های ایران و چشم انداز بازار جهانی گاز و محصولات پتروشیمی، آینده این همکاری را بسیار روشن خواهد بود. 
وی با بیان اینکه در همکاری های بین المللی، اعتماد سازی نقش تعیین کننده ای دارد، افزود: این شرکت با شعار «پرداخت پس از اجرای تعهدات»، همواره سعی داشته که یک شرکت قابل اعتماد باشد. 
دوازدهمین همایش بین المللی پتروشیمی ایران با حضور نمایندگان 25 کشور و با هدف معرفی ظرفیت ها و فرصت های صنعت پتروشیمی ایران بیست و دوم و بیست و سوم آذرماه در تهران برگزار شد. 
هفتم و هشتم آذرماه نیز همایش بین المللی رونمایی از مدل نوین قراردادهای نفتی ایران با حضور نمایندگان 137 شرکت بین المللی از کشورهای مختلف در سالن اجلاس سران برگزار شد. 
۱۹ دی ۱۳۹۴ ۱۰:۰۰
تعداد بازدید : ۶۲۳