منطقی تر شدن قیمت جهانی نفت با تلاش مشترک وزارتخانه‌های نفت و خارجه

منطقی تر شدن قیمت جهانی نفت با تلاش مشترک وزارتخانه‌های نفت و خارجه
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش مشترک وزارتخانه های نفت و خارجه می‌تواند باعث منطقی تر شدن قیمت جهانی نفت شود.

به گزارش شانا ، علی مروی با محکومیت اقدام عربستان در به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر روحانی برجسته عالم اسلام گفت: اقدامات سعودیها تنها تلاش برای ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی است.

نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی افزود: اقدام سعودیها در به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر موجب اعتراض همه مسلمانان دنیا شده و این موضوع باعث می شود کشورهای اسلامی در روابط خود با عربستان تجدید نظر کنند.

به گزارش خانه ملت، مروی تاکید کرد: عربستان باید در محاکم بین المللی پاسخگوی اقدام این کشور، در زمینه به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر باشد.

ضرورت تلاش وزارتخانه های نفت و خارجه برای منطقی شدن قیمت جهانی نفت

نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی در خصوص قیمت نفت، مطرح کرد: دستگاه دیپلماسی و وزارت نفت باید با هماهنگی بیشتر باعث شوند جایگاه ایران در زمینه قیمتگذاری نفت بیشتر ارتقایابد، البته در این راه همواره تلاش داشته اند.

مروی افزود: تلاش مشترک وزارتخانه‌های نفت و خارجه می‌تواند باعث منطقی تر شدن قیمت جهانی نفت شود.

نماینده مجلس نهم افزود: قیمت نفت باید به صورتی باشد که هم تولید کننده و هم مصرف کننده از آن رضایت داشته باشند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی‌افزود: مجلس تلاش خواهد کرد تا در تدوین برنامه ششم توسعه و بودجه سال آینده،دولت بتواند در حوزه صنعت نفت پیشرفت بیشتری داشته باشد و همچنین با حمایتهای خود، زمینه تاثیرگذاری بیشتر ایران را در بازارهای جهانی فراهم کند.

۲۰ دی ۱۳۹۴ ۰۹:۴۴
تعداد بازدید : ۵۴۹