دوازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش فردا آغاز به کار می کند

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش فردا آغاز به کار می کند
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش با محوریت سرمایه گذاری، فردا (دوشنبه ٢١ دیماه) در جزیره کیش افتتاح می شود.

به گزارش شانا، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش، با محوریت سرمایه گذاری، فردا (دوشنبه ٢١ دیماه) به مدت ٤ روز در جزیره کیش برگزار می شود.

براساس این گزارش، شرکتهای خارجی، نخستین بار  است که در نزدیک به ١٠ سال اخیر، به‌طور مستقیم در این رویداد نمایشگاهی شرکت می کنند؛ کشورهای ایتالیا، چین، ترکیه، هلند، هندوستان، کره جنوبی، تایوان، آذربایجان، مالزی، فرانسه، اتریش، امارات، اسپانیا، آلمان، بلژیک، استرالیا و روسیه در نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش حضور خواهند داشت.

در این نمایشگاه، آخرین فرصتها‌ و ظرفیتهای سرمایه گذاری، سرمایه پذیری، دستاوردهای سازندگان و تولیدکنندگان نفت، گاز، پتروشیمی، آب، برق و انرژیهای نو عرضه می شود.

نمایشگاه امسال با حمایت وزارت نفت، شرکتهای ملی نفت، گاز، پتروشیمی، پالایش و پخش فرآورده های نفتی، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت، سندیکای صنعت برق، شرکت طراحی و مهندسی و تامین قطعات و مواد شیمیایی صنایع پتروشیمی (اسپک) در مساحتی به وسعت ١٨ هزار مترمربع برگزار می‌شود.

برگزاری نشستهای تخصصی با رویکرد سرمایه گذاری و سرمایه پذیری و بازدید مدیران و کارشناسان حوزه نفت، گاز، پتروشیمی، آب، برق و انرژیهای نو از دیگر برنامه‌های این رویداد است.

۲۰ دی ۱۳۹۴ ۱۳:۲۵
تعداد بازدید : ۵۰۵