مرکز تجارت نفت در تهران تاسیس می شود

مرکز تجارت نفت در تهران تاسیس می شود
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران از برنامه ریزی برای تاسیس مرکز تجارت نفت، گاز و حمل و نقل دریایی در تهران در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار شانا، علی اکبر صفایی در شصتمین سالگرد تاسیس شرکت ملی نفتکش که امروز ‌(یکشنبه، ٢٧ دیماه) در مرکز همایشهای صداو سیما برگزار شد، به لغو تحریمهای ایران اشاره کردو  گفت: این شرکت آمادگی صادرات نفت و مواد نفتی ایران را پس از لغو تحریمها دارد. 

وی با بیان این‌که ایران با داشتن بیش از ١٥٧ میلیارد بشکه نفت و ٣٤ تریلیون مترمکعب گاز ظرفیت خوبی در بخش انرژی دارد، تصریح کرد: با افزایش صادرات نفت ایران پس از لغو تحریم از ١,٥ میلیون به ٢.٥ میلیون بشکه در فاز اول و توسعه فازهای پارس جنوبی برای صادرات گاز و همچنین توسعه پروژه‌های ال ان جی، تقاضا برای حمل ونقل دریایی افزایش پیدا خواهد کرد که این شرکت آمادگی حمل این محصولات را خواهد داشت.

صفایی به تدوین برنامه توسعه‌ای شرکت ملی نفتکش اشاره کرد و گفت:‌ براساس این برنامه، تنوع درآمدها، توجه به منابع انسانی، کنترل هزینه‌ها، توجه ویژه به مسائل اچ اس ایی و توجه به برنامه های اقتصاد مقاومتی از مهمترین برنامه های این شرکت است. 

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران با بیان این‌که این شرکت هم اکنون دارای ٦٢ تانکر ملکی و تعدادی کشتیهای بزرگ با ظرفیت ١٥,٤ میلیون تن است، اضافه کرد: مشتریان شرکت ملی نفتکش شرکتهای بزرگ نفتی هستند و این شرکت در همه مجامع بین المللی حضور دارد. 

این خبر در حال تکمیل است...

۲۷ دی ۱۳۹۴ ۱۰:۲۵
تعداد بازدید : ۴۹۱