بارگیری و تخلیه 881 فروند کشتی در پایانه ها و مخازن پتروشیمی

بارگیری و تخلیه 881 فروند کشتی در پایانه ها و مخازن پتروشیمی
شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی از ابتدای سال 94 تا پایان آذرماه عملیات بارگیری و تخلیه 881 فروند کشتی را با موفقیت به انجام رساند.

به گزارش خبرنگار نیپنا،  مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی اظهار کرد: این شرکت از ابتدای سال 1394 تا پایان آذرماه 1394 موفق شد حدود 15 میلیون تن عملیات بارگیری و تخلیه محصولات پتروشیمی و گازی را با کیفیت بالا و بدون حوادث فنی و عملیاتی و انسانی از طریق بارگیری و تخلیه 881 فروند کشتی در بنادر عسلویه و ماهشهر به انجام رساند

محمدشریف شهریاری افزود: این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل این عملیات حدود 13.5(سیزده و نیم)میلیون تن و از طریق 839 فروند کشتی صورت گرفته است.

مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی تصریح کرد: این تغییرات نشان دهنده افزایش 11 درصدی در حجم عملیات است.

وی ادامه داد: در 9 ماهه گذشته عملیات کانتینری این شرکت به میزان 134000TEU رسیده است که این میزان در مدت مشابه سال قبل 121000TEU بوده است.

 بر اساس این گزارش، شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی مسئولیت راهبری و مدیریت دو بندر بزرگ صنایع پتروشیمی در مناطق ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه و منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در بندرامام خمینی(ره) (ماهشهر) را به عهده دارد. 

۲۷ دی ۱۳۹۴ ۱۳:۴۲
تعداد بازدید : ۴۶۲