بررسی تجهیز منابع لازم برای توسعه صنعت پتروشیمی ایران

بررسی تجهیز منابع لازم برای توسعه صنعت پتروشیمی ایران
راهکارهای توسعه شتابان صنعت پتروشیمی کشور توسط شرکتهای داخلی سرمایه گذار ظهر امروز (یکشنبه، ٢٧ دیماه) با حضور وزیر نفت بررسی شد.

به گزارش خبرنگار شانا، نشست تجهیز منابع لازم برای توسعه صنعت پتروشیمی کشور ظهر امروز (یکشنبه ٢٧ دیماه) با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت و عباس شعری مقدم، معاون وی در امور پتروشیمی و همه مدیران ارشد شرکتهای بزرگ سهامدار و سرمایه گذار در این صنعت در وزارت نفت برگزار شد.

این نشست با هدف تبادل نظر، بررسی مشکلات و آماده سازی شرکتهای سهامدار و سرمایه گذار در بخشهای دولتی، خصوصی و نیمه خصوصی برای توسعه شتابان طرحهای موجود و طرحهای آینده صنعت پتروشیمی برگزار شد.

برپایه این گزارش، سیاستها، طرحهای مورد تأیید برای توسعه و برنامه های آتی وزارت نفت به منظور توسعه صنعت پتروشیمی کشور برای مدیران ارشد شرکتهای بزرگ سهامدار و سرمایه گذار در این صنعت معرفی شدند.

براساس این گزارش، شرکتهای سهامدار و سرمایه گذار در صنعت پتروشیمی نیز روشهای تجهیز منابع مورد نظر را در این نشست تشریح کردند و همچنین مذاکرات و سرمایه گذاریهای انجام شده و نحوه تأمین منابع طرحهای آتی خود را توضیح دادند و در این زمینه تبادل نظر شد.

۲۷ دی ۱۳۹۴ ۱۴:۵۲
تعداد بازدید : ۴۳۱