هفتمین جلسه کمیسیون پتروشیمی، شیمیایی و گاز مورخ 94/10/27

 

هفتمین جلسه کمیسیون پتروشیمی، شیمیایی و گاز با حضور دبیرکل و هیئت رئیسه کمیسیون و جمعی از اعضاء کمیسیون، روز یکشنبه مورخ 94/10/27 ساعت 16 در محل سالن کنفرانس اتحادیه برگزار شد.


طی این جلسه اخبار کمیسیون قرائت و سپس در خصوص فرمول محاسباتی نرخ خوراک گاز طبیعی پتروشیمی ها توضیحاتی ارائه گردید که اعضاء محترم جهت کسب آگاهی بیشتر در این زمینه می توانند به سایت اتحادیه، بخش اخبار اختصاصی اعضاء مراجعه نمایند. همچنین از اعضاء در خواست بعمل آمد تا نظرات و انتقادات خود را نسبت به فرمول مذکور کتباً به اتحادیه اعلام نمایند.


سپس درخواست عضویت شرکت های پترومادکیمیا و پترو پالایش اطلس مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفته و با اکثریت آراء به تایید کمیسیون رسید. ضمناً براساس ضوابط و مقررات درخواست های مذکور بایستی در کمیسیون فنی، نظارت و پایش مطرح و در صورت موافقت به تایید نهایی هیئت مدیره برسد.

همچنین بنا به درخواست دفتر بررسی و تعیین ارزش گمرک موضوع قیمت گذاری محصولات پتروشیمی ، شیمیایی و گاز مطرح و به منظور تعیین قیمت های مذکور مقرر گردید کارگروهی متشکل از آقایان قهرمانیان، زیبادل، قاری، خلفائیان، احمد ابوترابی و باقریان تشکیل و ضمن برگزاری جلسه در تاریخ 94/10/30 در محل دبیرخانه اتحادیه، در این مورد بررسی و اقدام لازم را معمول نمایند.

جلسه راس ساعت 18:15 پایان گرفت.

۲۸ دی ۱۳۹۴ ۱۶:۴۶
تعداد بازدید : ۱,۰۶۹