گشایش مرکز حمایت از تعاملات اقتصادی با ایران در کره جنوبی

گشایش مرکز حمایت از تعاملات اقتصادی با ایران در کره جنوبی
کره جنوبی در جهت حضور گسترده در بازار ایران و فراهم شدن زمینه های مناسبتر برای این حضور، مرکزی دایر کرده است تا از شرکتهایی که خواستار توسعه همکاریهای اقتصادی و گسترش تعاملات خود با همتایان ایرانی هستند، حمایت کند.

به گزارش شانا، این مرکز که راه اندازی رسمی آن امروز (دوشنبه، ٥ بهمن ماه) از سوی وزارت دارایی کره جنوبی اعلام شده، قصد دارد علاوه بر حمایت، روابط بازرگانی را میان شرکتهای فعال این کشور در حوزه اقتصادی با ایران تسهیل کند.

چویی سانگ موک، معاون وزیر دارایی کره جنوبی در آیین گشایش این مرکز در شهر سئول اعلام کرد: این مرکز پشتیبانی علاوه بر ارائه خدمات مشاوره‌ای به شرکتهای کره‌ای، به تعامل با جمهوری اسلامی ایران نیز خواهد پرداخت.

وی گفت: شرکتهای فعال در حوزه بیمه و بانک، صادرات و واردات کره جنوبی نیز از جمله مراکزی هستند که در قالب مرکز حمایت از صادرات و همکاری اقتصادی با ایران به ارائه خدمات به شرکتهای کره‌ای خواهند پرداخت.

به گزارش ایرنا معاون وزیر دارایی کره جنوبی تصریح کرد: این مرکز در جهت تسهیل تعامل شرکتهای کره‌ای برای همکاری با همتایان ایرانی تاسیس شده و در این قالب فعالیت خود را رسما از امروز آغاز می‌کند.

وی در عین حال وضع کنونی بازار ایران و فرصتهای نهفته شده در اقتصاد کشورمان را موهبتی مهم برای تاجران و شرکتهای اقتصادی کره توصیف کرد که فعالان این عرصه باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند.

۵ بهمن ۱۳۹۴ ۱۰:۱۷
تعداد بازدید : ۴۲۰