تجمع کارکنان پتروشیمی‌های خصوصی مقابل وزارت نفت

تجمع کارکنان پتروشیمی‌های خصوصی مقابل وزارت نفت
تعدادی از کارکنان رسمی وزارت نفت که نسبت به وضعیت حضور خود در واحدهای پتروشیمی واگذار شده به بخش خصوصی معترض هستند، امروز مقابل وزارت نفت تجمع کرده‌اند.

یکی از کارکنان معترض شاغل در یکی از واحدهای پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس به خبرنگار اقتصادی  تسنیم گفت: بعد از واگذاری واحدهای پتروشیمی به بخش خصوصی، حدود پنج هزار از کارکنان رسمی وزارت نفت در این واحدها باقی مانده‌اند و بعد از گذشته چندین سال هنوز تکلیف این افراد مشخص نشده است.

وی درباره علت تجمع برخی از کارکنان واحدهای پتروشیمی در مقابل وزارت نفت توضیح داد: علی‌رغم اینکه همچنان کارمند رسمی وزارت نفت هستیم اما مدتی است که ما را از برخی مزایایی کارکنان رسمی این وزارتخانه محروم کرده‌ اند. به گونه‌ای که مدتی است از پاداش‌هایی که کارمندان معمولی وزارت نفت دریافت می‌کنند، خبری نیست. همچنین این افراد از دریافت برخی از مزایای بهداشت و درمان این وزارتخانه حذف شده‌اند.

این کارمند وزارت نفت با تأکید بر اینکه کارکنان رسمی وزارت نفت شاغل در واحدهای پتروشیمی خصوصی شده خواهان روشن شدن وضعیت کاری خود هستند گفت: این افراد علاوه بر اینکه  تقاضا دارند "حق انتقال" به آنها داده شود، خواهان "استفاده از کلیه مزایای بهداشت و درمان وزارت نفت" نیز هستند.

۵ بهمن ۱۳۹۴ ۱۳:۱۸
تعداد بازدید : ۵۰۲