معرفی دستاوردهای 99 سفر استانی هیئت دولت در صنعت نفت

معرفی دستاوردهای 99 سفر استانی هیئت دولت در صنعت نفت
پروژه های مصوب 99 سفر استانی هیئت دولت در صنعت نفت همزمان با یکصدمین سفر استانی این هیئت در نمایشگاه ویژه دستاوردهای استانی هیئت دولت در شهر مشهد معرفی می شود.
 

مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت نفت در گفت و گو با خبرنگار اعزامی شانا به مشهد مقدس تصریح کرد: همزمان با یکصدمین سفر استانی هیئت دولت و چهارمین سفر این هیئت به استان خراسان، نمایشگاه ویژه دستاوردهای استانی هیئت دولت در مشهد برگزار شد و همه وزارتخانه ها، استانداری های سراسر کشور و دستگاه های اجرایی پروژه های مصوب و دستاوردهای سفرهای استانی هیئت دولت را به نمایش می گذارند.

مرتضی شاه میرزایی گفت: وزارت نفت نیز عملکرد مصوبه های 99 سفر گذشته استانی هیئت دولت شامل پروژه های عام المنفعه، خدمات و اقدام هایی که انجام داده است را در غرفه های خود در یک نگاه برای آگاهی بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته است.

وی افزود: اجرای پروژه های مختلف گازرسانی به شهرها و روستاها بویژه در مناطق کم برخوردار، توسعه جایگاه های سی ان جی و جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی، ساخت مجتمع های پتروشیمی همچنین پروژه های عام المنفعه از جمله ساخت جاده، مدرسه و مسجد و دیگر اقدام های عمرانی از جمله مصوبه های هیئت دولت در 99 سفر استانی گذشته است که وزارت نفت متعهد به اجرای این پروژه ها شده است.

به گفته شاه میرزایی، همچنین طرح های مهر ماندگار در قالب طرح ها و پروژه ها در نمایشگاه ویژه دستاوردهای استانی هیئت دولت در غرفه صنعت نفت معرفی می شود.

وی از برپایی "میزهای خدمت" در غرفه صنعت نفت در نمایشگاه ویژه دستاوردهای استانی هیئت دولت خبر داد و گفت: مراجعه کنندگان به این نمایشگاه می توانند درخواست های خود را مطرح و خدمات مشاوره ای و کارشناسی در زمینه کارت هوشمند سوخت و گازرسانی را دریافت کنند.

شاه میرزایی افزود: همچنین در این نمایشگاه امکان ایجاد ارتباط ماهواره ای با برخی سکوهای دریایی و مناطق عملیاتی صنعت نفت برای بازدیدکنندگان فراهم شده است.

وی از همه کارکنان صنعت نفت و دیگر قشرها از جمله، محققان، دانشجویان و علاقه مندان به فعالیت های صنعت نفت برای بازدید از غرفه صنعت نفت در این نمایشگاه دعوت کرد.

بر پایه این گزارش، غرفه وزارت نفت در این نمایشگاه شامل پنج بخش از جمله چهار شرکت اصلی و ستاد وزارت نفت است.

همزمان با یکصدمین سفر استانی هیئت دولت، نمایشگاه ویژه دستاوردهای استانی هیئت دولت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد واقع در بلوار وکیل آباد آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه از روز گذشته (پنج شنبه 21 اردیبهشت) آغاز شد و مراجعه کنندگان می توانند همه روزه از ساعت 9 تا 13 و 17 تا 22  از نمایشگاه بازدید کنند.

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۸:۲۳
تعداد بازدید : ۹۲۷