ضبط و تخلیه ٥٠ هزار لیتر فرآورده مکشوفه در زنجان

ضبط و تخلیه ٥٠ هزار لیتر فرآورده مکشوفه در زنجان
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان زنجان از ضبط و تخلیه ٥٠ هزار لیتر فرآورده نفت سفید در دیماه خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی منطقه زنجان، علی اصغر عباسی از ضبط و تخلیه ٥٠ هزارلیترفرآورده  نفت سفید در دیماه امسال خبر داد و افزود در چهار چوب مقررات اعلامی در قالب مبارزه با قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی در دیماه ٢٦٨ مورد بازرسی شبانه روزی از مجاری عرضه و ١٤٩ مورد بازدید از مصرف کنندگان سهمیه بگیر و ٢٩ مورد بازدید در قالب گشت مشترک انجام پذیرفته است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان زنجان گفت: در ماه گذشته ١٢ کارت هوشمند سوخت کشف و ضبط و بیش از ٦٣ مورد کنترل GPRS نفتکشهای فعال استان و ٩ مورد بازدید از فروشندگیهای شهری و روستایی نیز در راستای اقدامهای مبارزه با قاچاق و عرضه خارج از شبکه به ثبت رسیده است.

وی در ادامه ضمن اشاره به مقدار ٢٩٦ هزار لیتر مکشوفه در ١٠ ماهه سال جاری تصریح کرد: این مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل با ٣٠٠ هزار لیتر شامل شامل فرآورده های نفت سفید و نفتگاز و نفتکوره نشان از یک کاهش یک درصدی دارد.

عباسی ضمن تشکر از مساعدتهای نیروی انتظامی این روند کشف و ضبط  فرآورده های خارج از شبکه توزیع استان را ناشی از تعاملات و پیگیریهای عوامل انتظامی استان دانست.

۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ۱۰:۰۹
تعداد بازدید : ۳۷۵