مصرف بیش از ٣٣٨ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه سبزوار

مصرف بیش از ٣٣٨ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه سبزوار
مصرف فرآورده های نفتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار در ده ماه منتهی به دیماه ٩٤ به ٣٣٨ میلیون و ٢٤١ هزار لیتر رسید.

به گزارش شانا، عیسی افتخاری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار گفت: در بازه زمانی یادشده ١٢٤ میلیون و ٤١ هزار لیتر بنزین، ٤٣ میلیون و ٩٨٧ هزار لیتر نفت سفید، ١٦٧ میلیون و ٨٤٨ هزار لیتر نفت گاز و ٢ میلیون و ٣٦٥ هزار لیتر نفت کوره توزیع و مصرف شده است.

افتخاری افزود: به جز بنزین که نسبت به مدت مشابه در سال ٩٣ مقدار ٣/٣ درصد افزایش داشته دیگر فرآورده های نفتی شامل نفت کوره، نفت سفید و ... کاهش مصرف داشته اند.

وی کاهش نفت کوره را در این مدت  ٨/٨٨ درصد ، نفت سفید را ٤/٠ درصد و نفت گاز را ٢٥/٠ درصد اعلام کرد.

این مقام مسئول افزایش وسایل نقلیه و تردد بین شهری را از دلایل افزایش مصرف بنزین و گسترش شبکه گازرسانی را به نقاط مصرف دلیل کاهش دیگر فرآورده های نفتی  اعلام کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار درخصوص مصرف گاز مایع در منطقه سبزوار گفت: مصرف گاز مایع با ده هزار و ٨٤٢ تن در این مدت نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ٨/٣ درصد کاهش داشته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار وی درباره توزیع  CNG گفت: در بخش CNG در ده ماه ٩٤ در سطح منطقه مقدار ٥٢ میلیون و ٥٦٣ مترمکعب از ٢٣ باب جایگاه CNG گاز طبیعی توزیع شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ٦ درصد افزایش داشته است که به همین میزان (حدود ٥٣ میلیون لیتر) در مصرف بنزین صرفه جویی شده است.

۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ۰۹:۳۸
تعداد بازدید : ۸۰۰