۱۳ پروژه دریایی و بندری هرمزگان آماده افتتاح شد

۱۳ پروژه دریایی و بندری هرمزگان آماده افتتاح شد
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از برنامه ریزی های صورت گرفته به منظور بهره برداری از ۱۳ پروژه بندری و دریایی سال ۹۴ با اعتباری بالغ بر یکهزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تا پایان دهه فجر خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم ایدنی افزود: پروژه احداث تاسیسات زیربنایی بندر خلیج فارس، مرکز خدمات تعمیرگاهی و شستشوی کانتینر، سیستم اعلام حریق انبارهای بندر شهید رجایی و تعمیرات اساسی جاده های داخلی این بندر به همراه بهره برداری از یک فروند شناور طنابگیر از جمله پروژه های عمرانی و فنی آماده افتتاح و بهره برداری در بزرگترین بندر تجاری کشور است.

وی تصریح کرد:  همچنین تعمیرات اساسی اسکله های شناور و ساخت مرکز آزمون های دریانوردی در بندرشهید باهنر، تکمیل زیرساخت های خدمات مسافری در بندر شهید حقانی و ایجاد پنجره واحد تجاری، گیت ورودی و تعمیرات اساسی شبکه برق در بندرلنگه از جمله پروژه هایی است که طی ایام دهه فجر سال جاری در بنادر تابعه به بهره برداری می رسد.

وی لایروبی بندر سیریک، نصب 25 دستگاه دوربین مداربسته در بنادر، دیوار کشی محدوده بندر جاسک و تعمیرات اساسی سه فروند اسکله فلزی شناور را به عنوان بخش دیگری از پروژه فنی و عمرانی بنادر تابعه در این استان اعلام کرد.

وی مجموع اعتبار هزینه شده برای اجرای این 13 پروژه بندری و دریایی را 1300 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: عمده منابع مالی این پروژه ها از محل اعتبارات داخلی سازمان بنادر و بخشی دیگر نیز از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی تامین شده است.

۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ۱۳:۰۹
تعداد بازدید : ۴۴۰