تبدیل نظام کارمزدی به حق‌العمل‌کاری/ 70درصد تجهیزات سی‌ان‌جی بومی سازی شد

تبدیل نظام کارمزدی به حق‌العمل‌کاری/ 70درصد تجهیزات سی‌ان‌جی بومی سازی شد
رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران سی‌ان‌جی کشور کشور با تاکید براینکه کارمزد سال جاری به دلیل بی‌توجهی مسولان منسوخ شده است گفت: برای اجرای عدالت باید نظام کارمزدی به حق‌العمل‌کاری تبدیل شود.
اردشیردادرس رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران سی‌ان‌جی کشور در گفتگو باخبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص افزایش کارمزد جایگاه‌های سی ان جی گفت: متأسفانه چندین سال است که موضوع افزایش کارمزد جایگاه‌ها و نیز تبدیل آن به حق‌العمل‌کاری در دستور کار بوده به طوری که این موضوع در مجلس تصویب اما در کمیسیون تلفیق رد شد.

وی تصریح کرد: در همین راستا به زودی جلسه‌ای بین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، انجمن جایگاه‌داران سی ان جی، شرکت ملی گاز و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی برگزار خواهد شد تا وضعیت کارمزد در سال‌جاری تعیین تکلیف شود.

دادرس گفت: همچنین پیشنهادی را مبنی بر افزایش کارمزد و تبدیل آن به نظام حق‌العمل‌کاری برای بودجه سال 95 ارائه شده است که بر اساس آن تصمیماتی اتخاذ شود.

وی یادآور شد: زمانی که کارمزد جایگاه‌‌ها به حق‌العمل‌کاری تبدیل می‌شود متناسب با افزایش هزینه آب و برق، بیمه حق‎‌العمل‌کاری نیز افزایش می‌یابد.

دادرس تأکید کرد: کارمزد سال جاری متأسفانه منسوخ شده و ما همچنان پیگیر این موضوع هستیم.

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران سی‌ان‌جی کشور در خصوص اجرای برجام گفت: شروع برجام سرآغازی برای ارتقای دانش و فناوری در صنعت سی ان جی است چرا که هم اکنون 70 درصد تجهیزات در کشور بومی‌سازی شده است بنابراین با برجام 30 درصد دانش و تکنولوژی همسو با کشورهای خارجی ارتقا خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: به زودی 100 درصد دانش فنی روز دنیا در کشور بومی‌سازی می‌شود.
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ۰۹:۱۶
تعداد بازدید : ۴۹۵