مذاکره با شرکت های بزرگ نفتی برای همکاری دو جانبه

مذاکره با شرکت های بزرگ نفتی برای همکاری دو جانبه
مدیرعامل شرکت نفت ایرانول از مذاکره با شرکت های بزرگ نفتی برای همکاری دو جانبه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی شرکت نفت ایرانول، عیسی اسحاقی در مراسم جشن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با لغو تحریم های ظالمانه علیه کشورمان استقبال شرکت های بزرگ نفتی برای همکاری های دو جانبه افزایش یافته است و در صدد انتقال دانش فنی و تکنولوژی شرکت‌های مطرح جهان هستیم تا بتوانیم براساس دانش روز دنیا کیفیت محصولات خود را ارتقاء دهیم.

وی افزود: خوشبختانه در ماه‌های اخیر توانستیم  توسط کارشناسان و متخصصین داخلی برای اولین بار در کشور روغن های پایه مصرفی N100 و N150  که در حد روغن های پایه گروه 2 است را تولید کنیم.

اسحاقی تصریح کرد: برنامه های خوبی برای سال آینده داریم و با در اختیار گرفتن کارخانه حشره کش پر کنی پس از 10 سال اختلاف و با داشتن 18 هزار متر مربع انبار می توانیم در ذخیره محصولات نهایی که سود مناسب را نصیب شرکت می کند، گام برداریم .

وی تأکید کرد: در سال جاری ساخت 25 هزار متر مربع مخازن شروع شده که انشالله سال آینده به بهره بردای می رسد و ما می توانیم علاوه بر این که دیگر اجاره انبار نمی دهیم، در فصل های کاهش قیمت محصولات صادارتی، محصولات جانبی را در این  مخازن ذخیره و در زمان های مناسب صادر کنیم.

اسحاقی در ادامه از ترخیص چهار دستگاه فلیتر شرکت نفت ایرانول خبر داد و گفت: با نصب این فیلترها در سال آینده روغن موجود در اسلک‌وکس کاهش و موجب افزایش کیفیت اسلک‌وکس تولیدی می شود.

وی همچنین در مورد برنامه های آتی این شرکت گفت: در صدد هستیم تا پالایشگاه روغن سازی آبادان را به شرکتی مستقل تبدیل و با جذب سرمایه گذاری خارجی (49درصد) و آوردن برندهای مطرح اروپایی، این پالایشگاه هم مبادرت به تولید محصولات نهایی و عرضه به بازارهای داخلی و خارجی نماید و از خام فروشی جلوگیری نماییم که علاوه بر ایجاد اشتغال سود دهی مناسب را نصیب ایرانول خواهد کرد.

۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ۱۱:۰۱
تعداد بازدید : ۹۴۷