افت و خیز قیمت پلی اتیلن ها در آسیا

افت و خیز قیمت پلی اتیلن ها در آسیا
قیمت پلی اتیلن ها در تاریخ ۱۲ فوریه با افت و خیز در آسیا روبه رو شد.

به گزارش «پتروتحلیل»، قیمت پلی اتیلن سبک فیلم در منطقه جی سی سی در این تاریخ در محدوده ۱۱۱۰ تا ۱۱۳۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده که نسبت به هفته قبل روندی ثابت داشته است.

همچنین قیمت این کالا در خاورمیانه نیز در محدوده ۱۰۸۰ تا ۱۱۱۰ دلار و در پاکستان هم ۱۰۶۰ تا ۱۰۸۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده است. اما در هندوستان قیمت پلی اتیلن سبک فیلم با ۱۰ دلار افزایش به مرز ۱۰۷۰ تا ۱۰۹۰ لار در هر تن سی اف آر رسید.

در همین حال قیمت پلی اتیلن سنگین فیلم در تاریخ ۱۲ فوریه در منطقه جی سی سی با افت ۱۰ دلاری، در خاورمیانه و پاکستان ثابت ماند و در هندوستان با رشد روبه رو شد.

به این ترتیب قیمت پلی اتیلن سنگین فیلم در منطقه جی سی سی ۱۰۷۰ تا ۱۱۲۰ و در خاورمیانه ۱۰۶۰ تا ۱۰۹۰ و در پاکستان نیز ۱۰۶۰ تا ۱۰۷۰ دلار درهر تن سی اف آر اعلام شده است.

در هندوستان نیز قیمت این کالا با ۱۰ دلار رشد به مرز ۱۰۷۰ تا ۱۰۹۰دلار درهر تن سی اف آر رسید.

در این تاریخ قیمت پلی اتیلن سنگین بادی نیز در منطقه جی سی سی کاهش یافت، در خاورمیانه و پاکستان ثابت ماند، اما در هندوستان قیمت این کالا رشد کرد. به این ترتیب در منطقه جی سی سی قیمت پلی اتیلن سنگین بادی در محدوده ۱۰۹۰ تا ۱۱۳۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده که نسبت به هفته قبل ۱۰ دلار افت داشت. قیمت این کالا در خاورمیانه ۱۰۷۰ تا ۱۰۹۰ و در پاکستان نیز ۱۰۶۰ تا ۱۰۷۰ دلار درهر تن سی اف آر گزارش شده است. در هندوستان نیز قیمت این کالا به رقم ۱۰۷۰ تا ۱۰۹۰ دلار درهر تن سی اف آر رسید که نسبت به هفته قبل ۱۰ دلار رشد داشت.

همچنین در این تاریخ قیمت پلی اتیلن سنگین تزریقی در هندوستان با رشد ۱۰ دلاری مواجه شد و به رقم ۱۰۵۰ تا ۱۰۸۰دلار درهر تن سی اف آر رسید.

قیمت پلی اتیلن سبک خطی فیلم نیز در تاریخ ۱۲ فوریه در منطقه جی سی سی، خاورمیانه و پاکستان ثابت ماند و هندوستان رشد کرد.

در منطقه جی سی سی قیمت پلی اتیلن سبک خطی در محدوده ۱۱۰۰ تا ۱۱۳۰، در خاورمیانه ۱۰۸۰ تا ۱۱۱۰ و در پاکستان نیز ۱۰۶۰ تا ۱۰۸۰ دلار درهر تن سی اف آر گزارش شده است. در هندوستان نیز قیمت این کالا با ۱۰ دلار افزایش به مرز ۱۰۷۰ تا ۱۰۹۰دلار درهر تن سی اف آر رسید.

pe-12feb

۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ۱۰:۰۴
تعداد بازدید : ۱,۰۵۲