مأموریت رئیس‌جمهور به جهانگیری و رحمانی‌فضلی درباره تأیید صلاحیت‌ها/ قراردادهای نفتی محرمانه‌ نیست

مأموریت رئیس‌جمهور به جهانگیری و رحمانی‌فضلی درباره تأیید صلاحیت‌ها/ قراردادهای نفتی محرمانه‌ نیست
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه رشد اقتصادی کشور در حال حاضر مثبت است، گفت: برای سال آینده خود را برای رشد اقتصادی بین ۵ تا ۶ درصدی آماده کردیم.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت صبح امروز در نشست هفتگی خود با خبرنگاران، گفت: رشد اقتصادی کشور در حال حاضر مثبت است.

وی افزود: برای سال آینده خود را برای رشد اقتصادی بین 5 تا 6 درصدی آماده کردیم.

نوبخت خاطرنشان کرد: طی جلساتی  که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با کمیسیون تلفیق مجلس داشته، توافق شد براساس برنامه زمانی مشخص شده از سوی آنها پس از بازگشت نمایندگان از حوزه‌های انتخابیه کار بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق شروع شود.

سخنگوی دولت درباره قراردادهای نفتی گفت: هیچ چیز محرمانه‌ای به آن صورت که باشد، نداریم. برخی اسناد طبقه‌بندی شده و برخی هنوز کامل نشده است. کدام قرارداد نفتی است که نیاز باشد اطلاع‌رسانی شود؟ قرارداد نفتی جدیدی که به این ترتیب باشد، نداریم؛ هرچه داشته باشیم وزارت نفت باید به مراجع رسمی منعکس کند.

وی درباره رایزنی دولتی‌ها با شورای نگهبان در زمینه احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات، تأکید کرد: وزیر کشور و معاون اول‌ رئیس‌جمهور در بحث تأیید صلاحیت‌ها از سوی رئیس‌جمهور مأمور شدند تا جایی که می‌توانند برای شورای نگهبان رفع ابهام کنند تا زمینه‌سازی برای برگزاری رقابت پرشور در انتخابات ایجاد شود و همه احساس کنند براساس سلایق خود کاندیدا دارند.

این خبر در حال تکمیل است... .

۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ۱۱:۵۹
تعداد بازدید : ۹۰۶