کاهش رکود ماموریت جدید ایران پلاست/ نمایشگاه فرصت طلایی برای رونق صنعت پلاستیک

کاهش رکود ماموریت جدید ایران پلاست/ نمایشگاه فرصت طلایی برای رونق صنعت پلاستیک
رئیس اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان مصنوعات پلاستیک، نایلون، ملامین و مشمع تهران از بهبود فضای کسب و کار و کاهش آثار اقتصادی تورم به عنوان مهمترین ماموریت برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست یاد کرد و گفت: فعالان صنایع تکمیلی پتروشیمی می توانند از فرصت طلایی برگزاری دهمین نمایشگاه ایران پلاست به منظور جذب شریک مطمئن خارجی استفاده کنند.

سیدرحیم مقیمی‌اصل در گفتگو با ستاد خبری دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با بیان اینکه نمایشگاه ایران پلاست معتبرترین و مهمترین نمایشگاه و گردهمایی صنایع تکمیلی پتروشیمی و صنعت پتروشیمی ایران و حتی جهان به شمار می‌رود، گفت: با توجه به لغو تحریم‌ها ظرفیت بالای مشارکت و سرمایه گذاری در صنایع تکمیلی پتروشیمی، پلیمر و پلاستیک کشور پیش بینی می‌شود سال به سال بر رونق این نمایشگاه افزوده شود و برای برگزاری این گردهمایی بین المللی یک رویکرد ملی در سطح شرکت ملی صنایع پتروشیمی وجود دارد.

رئیس اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان مصنوعات پلاستیک، نایلون، ملامین و مشمع تهران با اعلام اینکه در شرایط فعلی یکی از مهمترین چالش‌های پیش روی توسعه صنعت پلاستیک و صنایع تکمیلی پتروشیمی در کشور، موضوع رکود است، تصریح کرد: با این وجود برگزاری دهمین نمایشگاه ایران پلاست در بهار سال آینده، لغو تحریم ها و افزایش مشارکت و همکاری بین فعالان صنعت پلاستیک ایرانی و خارجی می‌تواند در کاهش آثار و تبعات اقتصادی حاکم بر صنایع تکمیلی پتروشیمی و پلاستیک کشور بکاهد.

این فعال صنفی صنایع تکمیلی پتروشیمی و پلاستیک کشور با تاکید بر اینکه هم اکنون صنایع تکمیلی پتروشیمی در کشور با توجه به لغو تحریم ها از جذابیت‌های بالای اقتصادی برای سرمایه گذاران آسیایی و اروپایی برای مشارکت و سرمایه گذاری مشترک برخوردار است، اظهار داشت: بر این اساس فعالان صنایع تکمیلی پتروشیمی می توانند از فرصت طلایی برگزاری دهمین نمایشگاه ایران پلاست به منظور جذب شریک مطمئن خارجی استفاده کنند.

مقیمی‌اصل همچنین خواستار لغو موانع پیش روی سرمایه گذاران خارجی و بخش خصوصی در سطح صنایع تکمیلی پتروشیمی و پلاستیک کشور شد و افزود: با لغو تحریم‌های بین‌المللی، وقت آن فرا رسیده که برخی از خود تحریمی‌های داخلی هم لغو و برطرف شوند و رویکرد مشارکت در سطح صنایع پتروشیمی و صنایع تکمیلی پتروشیمی و به ویژه صنعت پلاستیک و پلیمر کشور هم تسهیل و تسریع شود.

گفتنی است، نمایشگاه دهم ایران پلاست قرار است در چهار گروه شامل مواد اولیه، کالاهای ساخته شده و نیمه ساخته، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات فروردین ماه سال ۱۳۹۵ به میزبانی تهران برگزار شود.

دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست 25 تا 29 فروردین ماه 1395 (13 تا 17 آوریل 2016 میلادی) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه و جزئیات برگزاری دهمین نمایشگاه ایران پلاست، می‌توانند به سایت اینترنتی نمایشگاه به نشانیwww.iranplast.ir مراجعه کنند و یا با شماره ۸۸۶۲۰۰۰۵-۰۲۱، فکس : ۸۸۶۲۰۰۰۵ و ایمیل  info@iranplast.ir تماس بگیرند.

۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ۱۳:۴۵
تعداد بازدید : ۸۵۸