نفتکش‌های ایرانی تا چند ماه آینده وارد بازار اروپا می‎شوند

نفتکش‌های ایرانی تا چند ماه آینده وارد بازار اروپا می‎شوند
مدیر بازرگانی شرکت ملی نفتکش ایران (NITC) در پانزدهمین اجلاس فاینانس کشتیرانی ضمن معرفی و تشریح آخرین وضعیت ناوگان این شرکت گفت:کشتی‎های این شرکت ظرف چند ماه آینده وارد بازارهای اروپا می‎شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از مارین تایمز، نصرالله سردشتی در این اجلاس با بیان اینکه تاکنون چندین جلسه با غول‎های بزرگ نفتی در تهران داشته‎ایم افزود: فکر می‎کنم که تنها چند ماه با اجاره کشتی‎های خود به شرکت‎های بزرگ نفتی فاصله داشته باشیم.

وی در سخنرانی خود با موضوع" امروز و فردای شرکت ملی نفتکش ایران"گفت: NITC در حال مذاکره با شرکت‎های بیمه‎ای جهان برای دریافت پوشش‎های بیمه‎ای مورد نیاز است.

به گفته سردشتی، موسسات عضو انجمن بین‎المللی موسسات رده‎بندی (IACS) آمادگی خود را برای همکاری با ناوگان نفتکش ایران اعلام کرده‎اند.

مدیر بازرگانی شرکت ملی نفتکش ایران اطمینان داد که ناوگان این شرکت در سال‎های تحریم از سال 2012 تاکنون به خوبی نگهداری شده و آماده حضور در بازار اروپا است.

سردشتی در ادامه و  با بیان اینکه تامین‎کنندگان مالی از چین و کره جنوبی برای فاینانس مورد نیاز نفتکش ایران اظهار تمایل کرده‎اند، تاکید کرد: این در شرایطی است که در حال حاضر جلب تامین مالی از موسسات اروپایی برای شرکت‎های کشتیرانی دشوار است.

پانزدهمین اجلاس فاینانس کشتیرانی آلمان با هدف بررسی فرصت‎های پیش روی صنعت کشتیرانی به ویژه کشتی‎های کانتینربر و فله‎بر در شهر بندری هامبورگ برگزار شد. در جریان این اجلاس بازار انواع کشتی با حضور کارشناسان تحلیل شد و شرایط تامین مالی آنها مورد ارزیابی قرار گرفت.

۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ۱۴:۴۱
تعداد بازدید : ۹۰۵