سه شنبه ها روز وعده امضای قرارداد نفتی شد

سه شنبه ها روز وعده امضای قرارداد نفتی شد
امضای قرارداد ساخت 12 حفاری خشکی با کنسرسیومی ایرانی به زمانی در آینده موکول شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، احمد قلعه بانی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران 12 اردیبهشت ماه از ادامه روند امضای هفتگی قراردادهای نفتی در سال 91 خبر داده بود و اذعان داشت که تلاش می شود سه شنبه ها روز امضای قرارداد در شرکت ملی نفت ایران باشد.
در ادامه این سخن معاون وزیر نفت، دوشنبه هجدهم اردیبهشت، خبر از امضای قرارداد توسعه دو میدان نفتی و گازی که از میادین مشترک ایران با کشورهای همسایه هستند، در روز سه شنبه همان هفته داده شد که حکایت از عملی شدن قول مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امضای هفتگی قراردادهای توسعه میادین نفتی کشور داشت.
اما روز سه شنبه ( 19 اردیبهشت) مراسم امضای این دو قرارداد که مربوط به توسعه میدان نفتی یاران جنوبی و میدان گازی کیش بود، برگزار نشد و امضای این دو قرارداد به زمانی در آینده موکول شد.
سه شنبه هفته جاری نیز خبر امضای قرارداد ساخت 12 دکل حفاری خشکی بین شرکت ملی نفت ایران و کنسرسیومی ایرانی در وزارت نفت منتشر شد و قرار بود این قرارداد امروز به امضا برسد اما امضای این قرارداد نیز به دلایلی نامعلوم به زمانی در آینده موکول شد و روزهای سه شنبه به جای روز امضای قرارداد در شرکت ملی نفت ایران روز وعده امضای قرارداد شد.
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۷:۵۶
تعداد بازدید : ۱,۲۳۳