امضای قرارداد همکاری بین انجمن بهینه سازی مصرف انرژی با شرکت یک آلمانی

امضای قرارداد همکاری بین انجمن بهینه سازی مصرف انرژی با شرکت یک آلمانی
انجمن بهینه سازی مصرف انرژی با شرکت آلمانی توف سود (TUV SUD) قرارداد همکاری برای صدور گواهینامه های کیفی و بازرسی، مشاوره و طراحی کیفی کالاها امضا کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اتاق ایران، آرش نجفی رئیس انجمن بهینه سازی مصرف انرژی، اظهار داشت: امضای این قرارداد راهگشایی برای حضور سرمایه گذاران خارجی در ایران و ورود تولیدات ایرانی به بازارهای بین المللی است و با عقد این قرارداد، گام های موثری در زمینه صنعت، تجارت و معدن برداشته خواهد شد.

نجفی با بیان اینکه این قرارداد باعث بالابردن سطح کیفی تولیدات در حوزه های مختلف خواهد شد، افزود: زمینه‌های مشترک بین تولیدکنندگان داخلی و سرمایه گذاران خارجی وجود ندارد و باید یک زبان مشترک ایجاد شود.

در ادامه این نشست، هومن حاجی پور معاون امور تشکل‌های اتاق ایران با ابراز خرسندی از نتایج برجام و رفع سوءتفاهمات بین المللی اظهار داشت: بین ایران و کشورهای صاحب تکنولوژی و علم و دانش، صلح و آشتی برقرار شد.

معاون امور تشکل های اتاق ایران با اشاره به روابط سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خوب دو کشور گفت: تعامل هیأت های مختلف بین دو کشور نشان دهنده اراده قوی دو کشور بر توسعه همکاری ها در زمینه انتقال تکنولوژی، آموزش و انتقال دانش فنی است.

حاجی پور با اشاره به زمینه های فعالیت شرکت آلمانی ادامه داد: با توجه به اینکه ایران در مسیر توسعه قرار داد، امکان همکاری شرکت توف سود آلمان با تشکل های متعدد اتاق ایران در حوزه های کشاورزی، صنعت، معدن، خدمات، فن آوری، احداث، حمل ونقل و گردشگری وجود دارد.

وی با معرفی اتاق ایران به عنوان چتر حمایتی 33 اتاق شهرستان، 35 اتاق و شورای مشترک و 200 تشکل اقتصادی تصریح کرد: توانمندی ها و ظرفیت های زیادی در اتاق ایران وجود دارد که می توانیم با کمک برند شرکت توف سود(TUV SUD) آلمان، استقرار نظام کیفی جدید و وصل به بازارهای جهانی همکاری های خوبی داشته باشیم.

داوود محمدی رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های منحصر به فرد ایران، عنوان کرد: بعد از برجام رغبت بین المللی برای ورود به بازار ایران بیشتر شده است و امیدواریم آلمان هم حضور جدی در ایران داشته باشد، تا سطح مناسبات بین المللی را بالا ببریم.

محمدی اعلام کرد: اراده عمومی مجلس بر این است که تسهیلات لازم برای سرمایه گذاران خارجی در ایران و تصویب قوانین مناسبت در این حوزه را فراهم نماید.

در این نشست، نمایندگان شرکت آلمانی توف سود (TUV SUD) به معرفی شرکت خود پرداختند.

به گزارش فارس، شرکت آلمانی توف سود 150 سال قدمت و 12000 عضو دارد. فعالیت اصلی آن نه تنها صدور گواهی‌نامه های استاندارد کیفی بلکه مشاوره، طراحی و ارتقای سطح کیفی و همچنین بهینه سازی در تمامی حوزه ها است.

۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ۱۵:۰۱
تعداد بازدید : ۹۶۶