سهام ٢ شرکت پتروشیمی در فرابورس واگذار می شود

سهام ٢ شرکت پتروشیمی در فرابورس واگذار می شود
سهام پتروشیمی کازرون، صنایع پتروشیمی دهدشت و تولید نیروی برق سبز منجیل به عنوان آخرین عرضه های امسال دولت در فرابورس روز سه شنبه (٢٥ اسفند ماه) روی میز فروش قرار می گیرند.

به گزارش شانا، آخرین عرضه های امسال سازمان خصوصی سازی در فرابورس ایران در حالی با عرضه سهام سه شرکت دولتی در هفته پایانی سال ٩٤ صورت می گیرد که بر این اساس قرار است ١٩,٧٨ درصد سهام پتروشیمی کازرون معادل ١٣٠میلیون و ٥٥٢ هزار و ٢٦٦ سهم به ارزش پایه هر سهم ٢٦٦٦ ریال و ارزش کل پایه ٣٤٨ میلیارد و ٥٢ میلیون و ٣٤١ هزار و ١٥٦ ریال روز سه شنبه (٢٥ اسفندماه) در فرابورس عرضه می شود.

بر اساس این گزارش، مبلغ سپرده شرکت در این مزایده ١٠ میلیارد و ٤٤١ میلیون و ٥٧٠ هزار و ٢٣٥ ریال تعیین شده است و برنده مزایده باید ٢٠درصد مبلغ پیشنهادی خود را تا ٢٠ روز کاری پرداخت کند و بقیه را به صورت قسطی در مدت ٥ سال بپردازد.

سازمان خصوصی سازی بلوک ۱۹.۸۷ درصد سهام شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت شامل ١٩٢ میلیون و ٦٣٨ هزار و ٢٧٥ سهم را نیز در این روز روی میز فروش فرابورس می گذارد که قیمت پایه هر سهم آن ٢١٣٩ ریال و ارزش کل پایه ٤١٢ میلیارد و ٥٣ میلیون و ٢٧٠ هزار و ٢٢٥ریال تعیین شده است.

مبلغ سپرده شرکت در این مزایده نیز ١٢ میلیارد و ٣٦١میلیون و ٥٩٨ هزار و ١٠٧ ریال تعیین شده است و برنده مزایده باید ٢٠درصد مبلغ پیشنهادی خود را تا ٢٠ روز کاری پرداخت کند و بقیه را به صورت قسطی در مدت ٥ سال بپردازد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه، ١٠٠ درصد سهام شرکت تولید نیروی برق سبز منجیل شامل ٣٠٠ میلیون سهم این شرکت هم قرار است به قیمت پایه هر سهم ٨ هزار و ٨٠٠ ریال و ارزش پایه کل ٢ هزار و ٦٤٠ میلیارد ریال در این روز روی میز فروش فرابورس برود.

همچنین، سپرده حضور در این رقابت، ٧٩ میلیارد و ٢٠٠ میلیون ریال و مهلت پرداخت حصه نقدی حداکثر ٢٠ روز کاری پس از انجام معامله تعیین شده است و ١٥ درصد ثمن معامله هم به طور نقد و بقیه در اقساط ٧ ساله با نرخ ١٥ درصد پرداخت خواهد شد.

۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ۱۱:۵۶
تعداد بازدید : ۸۴۴