سرمایه گذاری برای افزایش ظرفیت تولید پلی کربنات آلمان

سرمایه گذاری برای افزایش ظرفیت تولید پلی کربنات آلمان
شرکت کووسترو برای افزایش ظرفیت تولید پلی کربنات آلمان سرمایه گذاری می کند.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی europeanplasticsnews ، شرکت کووسترو ( Covestro ) که پیشتر با نام بایر متریال ساینس ( Bayer Material Scienc e ) شناخته می شد؛ اعلام کرد که قصد دارد 20 میلیون یورو برای توسعه ظرفیت فیلم های پلی کربنات در سایت دورماگن ( Dormagen ) این شرکت در آلمان سرمایه گذاری کند.

مقامات این شرکت انتظار دارند که مجتمع جدید از سال 2017 در مدار تولید قرار گیرد و به ایجاد 15 موقعیت شغلی جدید در این سایت بینجامد.

دنیل میر، رئیس بخش پوشش ها، چسب و محصولات شیمیایی ویژه شرکت کووسترو، عنوان کرد: با این سرمایه گذاری تجارت فیلم کووسترو به طور قابل ملاحظه ای گسترش می یابد. از طرفی طیف محصولات ویژه تولید این شرکت که از ارزش افزوده بالایی در کل طول زنجیره ارزش برخوردارند؛ توسعه خواهد یافت.

مرکز دورماگن شرکت کووسترو به طور تخصصی در زمینه تولید فیلم های فلت (مسطح) پلی کربنات فعالیت دارد. علاوه بر تاسیسات تولید، یک مرکز فنی برای فرآوری فیلم، یک نمایشگاه و دو لابراتوار پژوهشی در این مرکز وجود دارد که همه آن ها به تازگی مجددا تجهیز شده و ارتقاء یافته اند.

نینا اشماراندر، مدیر بخش بین المللی فیلم های ویژه ( Specialty Films ) کووسترو، معتقد است: احداث مجتمع جدید به ما کمک می کند تا بیش از پیش در راستای نیازهای بازار و تامین افزایش تقاضای فزاینده برای فیلم های مسطح با کیفیت بالا گام برداریم. سرمایه گذاری یادشده همچنین قدمی در جهت توسعه بیشتر فیلم های چندلایه که در تولید کارت های شناسایی ضدجعل کاربرد دارند؛ خواهد بود.

از ماه سپتامبر سال 2015 ، شرکت بایر متریال ساینس به صورت یک شرکت مستقل از گروه صنایع شیمیایی بایر آلمان و با نام جدید کووسترو فعالیت های خود را ادامه داد. کووسترو به عنوان شرکتی پیشرو در تولید پلیمرهای ارزشمند، همچنان به ارائه راهکارهای خلاقانه در صنایع کلیدی از جمله صنایع حمل ونقل، ساختمان، الکترونیک، مبلمان، تجهیزات ورزشی و نساجی می پردازد.

۱۴ فروردین ۱۳۹۵ ۱۴:۳۰
تعداد بازدید : ۴۶۷