لیوندل بیسل دو گرید جدید پلی پروپیلن معرفی می کند

لیوندل بیسل دو گرید جدید پلی پروپیلن معرفی می کند
دو گرید جدید دارای کاربرد در حوزه مراقبت های بهداشتی ( Healthcare ) هستند.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه تخصصی پلاست مارت، شرکت لیوندل بیسل به تازگی دو گرید جدید پلی پروپیلن ( PP ) شامل Purell HP548N و Purell RP315M معرفی کرد. Purell HP548N دارای صلبیت بالا و Purell RP315M از توازن مطلوبی میان خواص مکانیکی و نوری برخوردار است.

یکپارچگی فرمول ( consistency of formulation )، پیوستگی عرضه ( continuity of supply )، انحصار ( single sourcing ) و مطابقت با الزامات قانونی (regulatory requirements ) از مهمترین مزایای این محصولات به شمار می روند.

بر اساس گزارش مشتریان، Purell HP548N از پتانسیل بالایی برای کاربردهای با زمان سیکل سریع تر ( faster cycle time ) و Purell RP315M برای تولید فیلم های ریخته گری شده یا کست فیلم ( Cast Film ) مناسب است.

با معرفی این دو گرید جدید، لیوندل بیسل سبد (پورتفولیو) رزین های Purell خود را که در مصارف دارویی، مراقبت های بهداشتی، آزمایشگاهی و تشخیصی کاربرد دارد؛ گسترش داد.

گرید Purell HP548N در مقایسه با دیگر گریدهای هوموپلیمر پلی پروپیلن ( homopolymer polypropylene )، از سفتی ( stiffness ) قابل توجهی برخوردار است. این خاصیت به ویژه در مواردی که صلبیت برای مصارف معین پزشکی اهمیت دارد؛ بسیار مورد توجه است.

این گرید یک هوموپلیمر ایده آل برای فناوری قالب گیری تزریقی ( injection molding ) محسوب می شود و حالت بهینه ای از سیالیت، صلبیت و رفتار تبلوری (crystallization behavior ) را داراست. گرید یادشده همچنین سبب صرفه جویی قابل توجه در زمان، هزینه و انرژی در هنگام فرآوری می شود.

گرید Purell HP548N در آمپول، ورق های قرص، تجهیزات پزشکی، پیستون سرنگ ( syringe plungers ) و ظرف های صلب مورد استفاده است. Purell RP315M یک رندوم کوپلیمر به شمار می رود و دارای توازن مطلوبی از لحاظ خواص فیزیکی/مکانیکی و خواص نوری برای تولید کست فیلم ها است.

۱۵ فروردین ۱۳۹۵ ۱۰:۲۶
تعداد بازدید : ۴۳۱