رونمایی از 10 کاتالیست بومی شده صنعت پتروشیمی در نمایشگاه ایران پلاست

رونمایی از 10 کاتالیست بومی شده صنعت پتروشیمی در نمایشگاه ایران پلاست
مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی گفت: این شرکت با تکیه بر دانش و تخصص پژوهشگران خود 10 کاتالیست بومی شده را در دهمین نمایشگاه ایران پلاست رونمایی خواهد کرد.

اسماعیل قنبری در گفتگو با خبرنگار نیپنا با تاکید بر این که، این شرکت آماده همکاری با همه  طرح ها و مجتمع های پتروشیمی است اظهار کرد: شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی آمادگی کامل دارد تا نیازهای صنعت پتروشیمی را برطرف کند و در این مسیر افزون بر معرفی دستاوردها و موفقیت های کسب شده از سوی شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی امسال در دهمین نمایشگاه ایران پلاست 10 کاتالیست بومی شده را با هدف تجاری سازی در این رویداد بزرگ نمایشگاهی  رونمایی خواهیم کرد.

وی افزود: شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی خود را موظف می داند در مسیر خودکفایی و بومی سازی دانش های مختلف صنعت پتروشیمی گام بردارد.

مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی گفت: در مسیر خودکفایی، تولید ده ها محصول جدید پژوهشی سبب تقویت اقتصاد مقاومتی شده و دستاوردهای ارزشمند کسب شده می تواند ارکان صنعت پتروشیمی ایران را تحکیم بخشد.

وی افزود: صنعت پتروشیمی ایران با بهره گیری از دانش روز جهان در راه خودکفایی گام بر می دارد و با برنامه ریزی های انجام شده، نقش تولید کنندگان داخلی با بهره گیری از دانش بومی و انتقال دانش فنی به داخل کشور بیشتر از گذشته شده است.

قنبری ادامه داد:  شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی امسال در نمایشگاه ایران پلاست حضوری فعال دارد و افزون بر موارد یاد شده کارگاه های آموزشی و تخصصی نیز برگزار خواهد شد از جمله کارگاه فرایند تولید پروپیلن از متانول که پارسال بومی سازی شد از جمله برنامه های پیش بینی شده است.

وی با بیان این که شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی همواره در راستای ایجاد استقلال و امنیت علمی و فناوری برای صنعت پتروشیمی، ایجاد ثروت از طریق انجام پژوهش و تولید دانش و فناوری گام بر می دارد، گفت: انجام پژوهش در زمینه فرآیندهای تولید محصولات پتروشیمی و تبدیل پژوهش به فناوری و ارائه آن به مشتریان و ذینفعان، انجام پژوهش در زمینه کاتالیست ها و مواد شیمیایی مصرفی در صنایع پتروشیمی و ارائه فناوری تولید این مواد به مشتریان و ذینفعان از بارزترین هدفهای این شرکت به شمار می رود.

به گزارش نیپنا، دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست 25 تا 29 فروردین ماه 1395 (13 تا 17 آوریل 2016 میلادی) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود.

۱۵ فروردین ۱۳۹۵ ۱۶:۱۶
تعداد بازدید : ۸۴۵