افزایش قیمت های محصولات «Petkim» برای ماه آوریل

افزایش قیمت های محصولات «Petkim» برای ماه آوریل
به گفته توزیع کنندگان در ترکیه، شرکت Petkim تولیدکننده داخلی این کشور افزایش قیمت ها برای ماه آوریل را اعلام کرده است.

به گزارش «پتروتحلیل»، این تولیدکننده قیمت های خود برای پلی پروپیلن، پلی اتیلن سبک و پلی اتیلن سبک گریدهای t را ۴۵ دلار در هر تن و پلی اتیلن سنگین را ۳۵ دلار در هر تن و پی وی سی را ۱۵ دلار در هر تن افزایش داده است.
قیمت های جدید این تولیدکننده برای پلی پروپیلن گرید رافیا بین ۱۲۹۰ تا ۱۳۰۰ دلار در هر تن، برای گرید تزریقی ۱۳۰۰ دلار در هر تن و برای گرید فیبر ۱۳۲۰ دلار در هر تن قرار دارد. شرکت Petkim آخرین بار در تاریخ ۲۸ مارس ۲۰۱۶ قیمت های پلی پروپیلن خود را افزایش داده بود.

قیمت های جدید این شرکت برای پلی اتیلن سبک برای گرید G03/5 و F2 تا F12 در رقم ۱۴۶۵ دلار در هر تن و برای گریدهای H2 تا H8 در رقم ۱۴۵۵ دلار در هر تن قرار دارد. قیمت های پلی اتیلن سبک گریدهای t بین ۱۴۶۰ تا ۱۴۸۵ دلار در هر تن گزارش شده اند. این تولیدکننده آخرین بار قیمت های پشنهادی خود برای پلی اتیلن سبک را در ۲۸ مارس تغییر داده بود.
شرکت Petkim ترکیه همچنین قیمت های پلی اتیلن سنگین خود را نسبت به آخرین بار تغییر قیمت این محصول در ۱۷ مارس، برای گرید تزریقی تا ۱۴۲۵ دلار در هر تن، برای گرید قالب بادی تا ۱۴۲۰ دلار در هر تن، برای گرید لوله تا ۱۴۶۰ دلار در هر تن و برای گرید فیلم تا ۱۴۲۰ دلار در هر تن افزایش داده است.
این تولیدکننده همچنین قیمت های پی وی سی خود را نسبت به ۲۸ مارس (آخرین تغییرات قیمتی این محصول) برای گرید k67 تا ۱۰۸۰ دلار در هر تن و برای گریدهای خاص تا ۱۱۱۰ دلار در هر تن رسانده است.
تمام قراردادهای فوق با سیستم فروش FCA و بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده  هستند.

۱۶ فروردین ۱۳۹۵ ۱۰:۳۸
تعداد بازدید : ۹۰۱