جایگزینی گاز با سوختهای مایع منافع چشمگیری برای کشور دارد

جایگزینی گاز با سوختهای مایع منافع چشمگیری برای کشور دارد
جایگزینی گاز با سوختهای مایع منافع بسیار زیادی برای کشور دارد و افزون بر بدل شدن به محور زیربنایی و موتور محرکه تولید و اقتصاد کشور، در کاهش آلودگیهای زیست محیطی نیز تاثیر بسزایی دارد.

به گزارش شانا، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به اهمیت سوخت گاز در چرخه اقتصاد و صنعت کشور گفت: اشتراک پذیری واحدهای صنعتی از جمله برنامه های اصلی این شرکت به شمار می رود.

مصطفی علوی افزود: امروز در سطح شرکت گاز استان اصفهان، مسئولیت بهره برداری بسیار سنگین است و با برنامه ریزی، سازماندهی، کنترل، نظارت و استفاده از تجهیزات و امکانات مناسب به موفقیت دست می یابیم.

وی اعلام کرد: اگر افراد به صورت تیمی کار کنند، مدیریت و هماهنگی در مواقع بحران و شرایط اضطراری سریعتر و بهتر انجام خواهد شد.

علوی با اشاره به این که، جایگزینی گاز با سوختهای مایع منافع بسیار زیادی برای کشور دارد، اظهار کرد: علاوه بر این که گاز محور زیر بنایی و موتور محرکه تولید و اقتصاد کشور بوده، کاهش حجم بسیاری از آلودگیهای زیست محیطی در گروی استفاده از این سوخت پاک است، از اینرو واگذاری اشتراک به متقاضیان بویژه در بخش صنعتی از برنامه های اصلی این شرکت به شمار می رود.

وی با تاکید بر الکترونیکی شدن فعالیتها بویژه در بخش اشتراک پذیری ادامه داد: اشتراک پذیری متقاضیان باید بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، گفت: خوشبختانه شرکت گاز استان اصفهان در مسیر پیشرفت قرار گرفته و یکی از شرکتهای سرآمد در کشور به شمار می رود بنابراین استمرار و ارتقای این سرآمدی در قالب برنامه ریزی، امکان پذیر است.

علوی، توجه به نوآوری و ایده پروری را ضروری خواند و افزود: مدیران باید برای کارمندان فضا را باز کنند تا افراد بتوانند آزادانه اظهار نظر کنند و خلاقیت موثر خود را نشان دهند.

۱۶ فروردین ۱۳۹۵ ۱۵:۱۷
تعداد بازدید : ۸۹۸