روز آرام پتروشیمی ها در بورس

روز آرام پتروشیمی ها در بورس
در معاملات دیروز بازار سهام، در گروه شیمیایی 27 میلیون و 550 هزار سهم به ارزش 83 میلیارد و 945 میلیون ریال خریداری شد .

به گزارش خبرنگار نیپنا، از میان شرکت های گروه پتروشیمی، تاپیکو دیروز در آخرین قیمت 0.7 درصد کاهش و در قیمت پایانی 0.66 درصد کاهش داشت.

سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی با 2.91 درصد کاهش در قیمت پایانی و گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان 0.25 درصد افت قیمت داشت. صنایع پتروشیمی خلیج فارس هم با 0.3 درصد افت قیمتی در قیمت پایانی همراه شد. پتروشیمی شازند نیز دیروز 0.23 درصد افزایش قیمت داشت. پتروشیمی کرمانشاه نیز با افزایش قیمت همراه شد. سهام این شرکت در قیمت پایانی با رشد 0.23 درصدی همراه شد. پتروشیمی پردیس، اما با کاهش 0.1 درصدی به روز کاری خود پایان داد. 

پتروشیمی خارک هم با رشد قیمت همراه شد. پتروشیمی زاگرس هم با افزایش قیمت به روز کاری خود پایان داد. پتروشیمی شیراز با افت قیمت و پتروشیمی جم با رشد 3.58 درصد افزایش قیمت همراه شدند. پتروشیمی های خراسان، پتروشیمی فناوارن کاهش قیمت داشتند، مارون و پتروشیمی فارابی اما افزایش قیمت داشت.

در بورس اوراق بهادار دیروز یک میلیارد و 216 میلیون ریال سهم به ارزش سه هزار و 143 میلیارد ریال خریداری شد. در فرابورس هم سهام داران 246 میلیون سهم را به ارزش یک هزار و 198 میلیارد ریال خریداری شد.

۱۷ فروردین ۱۳۹۵ ۱۰:۴۳
تعداد بازدید : ۹۷۱