رشد بیش از 5 درصدی فروش شرکت پتروشیمی سیبور

رشد بیش از 5 درصدی فروش شرکت پتروشیمی سیبور
سیبور افزایش میزان و حجم فروش را بیشتر به توسعه ظرفیت تولید محصولاتی نظیر پلی اتیلن ترفتالات ( PET ) و فیلم های BOPP و رشد تولید گلایکول ها (glycols ) مربوط می داند.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی europeanplasticsnews ، شرکت پتروشیمی سیبور روسیه به تازگی اعلام کرد که میزان فروش سالیانه این شرکت در سال 2015 رشد 5.2 درصدی را نسبت به سال 2014 تجربه کرده و به رقم چهار میلیارد و 900 میلیون یورو بالغ شده است.

همچنین مطابق اعلام این شرکت، Ebitda (درآمد قبل از بهره، مالیات و استهلاک) سیبور با 32 درصد رشد در سال گذشته میلادی نسبت به سال 2014 ، به یک میلیارد و 740 میلیون یورو رسید.

این شرکت همچنین می گوید: فروش محصولات پلاستیکی و ارگانیک سیبور در سال گذشته 39.3 درصد نسبت به سال 2014 افزایش یافته است. میزان فروش محصولات پایه پلیمری نیز با افزایش نرخ متوسط بهره برداری از ظرفیت تاسیسات تولید پلی پروپیلن این شرکت در توبولسک، با 32.6 درصد افزایش به 655میلیون دلار رسید.

نتایج بدست آمده تا حد زیادی متاثر از تغییرات در حوزه های فعالیت سیبور و تیم مدیریتی این شرکت است. در همین راستا میخائیل کاریسالوف، مدیر اجرایی سابق این شرکت، به عنوان مدیر ارشد عملیات ( COO ) سیبور برگزیده شد.

همچنین شاخه تولید پلاستیک ها و محصولات ارگانیک و بخش لاستیک های مصنوعی ادغام شدند و به صورت واحدی تحت عنوان پلاستیک ها، الاستومر ها و محصولات ارگانیک با مدیریت پاول لیاخوویچ به فعالیت خود ادامه می دهد.

سیبور از مهمترین شرکت های فرآوری گاز و پتروشیمی روسیه، مستقر در مسکو، است و 26 سایت تولیدی را در سراسر این کشور اداره می کند.

۲۱ فروردین ۱۳۹۵ ۱۰:۴۶
تعداد بازدید : ۴۹۴