امضای ۶ یادداشت تفاهم و موافقت‌نامه همکاری میان ایران و ایتالیا

امضای ۶ یادداشت تفاهم و موافقت‌نامه همکاری میان ایران و ایتالیا
ایران و ایتالیا با امضای ۶ یادداشت تفاهم و موافقت‌نامه همکاری، راه را برای گسترش بیش از پیش روابط تهران - رم در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی هموارتر کردند.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ایتالیا با امضای شش یادداشت تفاهم و موافقت‌نامه همکاری، راه را برای گسترش بیش از پیش روابط تهران رم در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی هموارتر کردند.

اسناد همکاری بین تهران و رم را روز سه‌شنبه مقام‌های ارشد بخش‌های خصوصی و دولتی دو کشور و در حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران و «متئو رنتزی» نخست‌وزیر ایتالیا امضا کردند.

یادداشت تفاهم در زمینه همکاری در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و گردشگری، تفاهم‌نامه همکاری صنعتی در زمینه تولید انرژی‌های تجدیدپذیر، چارچوب همکاری میان راه آهن ایران و ایتالیا، یادداشت تفاهم همکاری میان شرکت صادرات گاز ایران و شرکت انی ایتالیا، یادداشت تفاهم میان شرکت فرودگاه‌های ایران و ایتالیا درباره توسعه فرودگاه مهرآباد تهران، یادداشت تفاهم همکاری در زمینه تولید انواع مفتول، میله و تسمه مورد نیاز صنایع خودروسازی و تفاهم‌نامه همکاری‌های نمایشگاهی، اسنادی بود که میان تهران و رم امضا شد.

۲۴ فروردین ۱۳۹۵ ۱۵:۳۳
تعداد بازدید : ۵۵۳