حضور 60 شرکت عضو اتحادیه در نمایشگاه نفت و گاز

حضور 60 شرکت عضو اتحادیه در نمایشگاه نفت و گاز
مدیرروابط عمومی اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران گفت: این اتحادیه یکی از وزنه‌های اصلی بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی نفت است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، محسن طارمیان اعلام کرد:اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران به‌عنوان بزرگ‌ترین تشکل اقتصادی کشور در حوزه تولید و صادرات فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی فعالیت دارد.

این اتحادیه در سیزدهمین حضور خود در این نمایشگاه در سالن‌های 10 و 11 به وسعت حدود 2 هزار و 800 متر مربع به اتفاق 60 شرکت از اعضای خود حضور پیدا می‌کند.

در خصوص برنامه‌های محتوایی نمایشگاه نیز اتحادیه اوپکس متولی برگزاری دو سمینار تخصصی و مهم است.

یکی از این سمینارها "دومین همایش راه‌کارهای افزایش سهم بخش خصوصی در بازارهای بین‌المللی انرژی" است که روز شنبه 18 اردیبهشت‌ماه 95 از ساعت 9 تا 13 در سالن شماره یک نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود؛ رویداد دیگر"دومین دیالوگ مشترک ایران و چین" روز چهارم نمایشگاه یعنی 19 اردیبهشت‌ماه 95 از ساعت 9 تا 13 در سالن 44 نمایشگاه برگزار می شود و از برنامه‌های جنبی این سمینار امضا و تبادل تفاهم‌نامه همکاری بین اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران و فدراسیون صنایع شیمیایی و فرآورده های نفتی چین است.

شرکت ملی نفت ایران با همکاری شرکت راهکار تجارت مدیریت کوشا، مجری بیست و یکمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از 16 تا 19 اردیبهشت‌ماه است.

۲۸ فروردین ۱۳۹۵ ۱۴:۰۰
تعداد بازدید : ۱,۲۲۱